13.10.16

KNIHOMOL PÍŠE #1 - VZHŮRU DO TVORBY!!!

KNIHOMOL PÍŠE #1 - VZHŮRU DO TVORBY!!!

Ahoj všichni :)

Už dlouho jsou mojí vášní knihy! Možná proto jsem se konečně rozhodla (nebo bych spíše měla říct dokopala) k tomu, abych se o své názory podělila s dalšími lidmi, kteří rádi čtou, jsou pro ně důležité citáty i úryvky z knih a filmové adaptace, které se rozcházejí nebo naopak scházejí s knižními předlohami. Tak jsem do toho konečně praštila a rozhodla se vytvořit si blog! Přes počáteční nesnáze s naprostou dezorientací ve veškerých úpravách, vzhledech, atd. jsem se konečně dopracovala k jednoduchému a snadnému spravování blogu, jeho vzhledu a obsahu, kterého bych se chtěla držet. Sice je pořád co zlepšovat, ale to se zvládne v průběhu blogování...

UF!



A teď se do toho můžu konečně pustit naplno. Knih už mám přečteno opravdu dost (i když pořád je co zlepšovat, že?), většinu mám v paměti zarytou opravdu hluboko, některé zase třeba až tak moc ne. Ale přesto určitě nemohu napsat zpětně hodnocení všech mých přečtených knih ( k tomu si bohužel moc poznámek nedělám... proč sakra ne???!!! GRRRR!!!). Každopádně citátů mám přehršel a mé tlusté záznamové knize už téměř vypadávají stránky, jak ji pořád otvírám a dopisuji další a další citátky. Tak proč se o ně nepodělit s ostatními? Proč si jejich sbírku třeba více nezvětšit?


Doufám, že spolu budeme dobře vycházet a moc se těším na Vaše názory o knihách, ale i citátky a milá slova. :)

Mějte se moc hezky a užívejte života...
Vaše Misha:)

Žádné komentáře:

Okomentovat