25.11.16

KNIHOMOL PÍŠE #2 - ADVENTNÍ ČAS

KNIHOMOL PÍŠE #2 - ADVENTNÍ ČAS

Také milujete ten nádherný adventní čas? Kdy všechno voní, svítí, venku (no jak kdy) padá sníh a pomalu se blíží Vánoce... Vždy si najdu čas na večerní procházku po tmě a sleduji své okolí, kde všechno svítí, bliká a ukazuje, že Vánoce jsou už opravdu za rohem.

Přistihla jsem se, že potají a celkem často pokukuji po své knihovničce a očima hledám "Vánoční knihy". A věřte mi, nějaké mám! A stejně tak mám chuť si některé přečíst (hlavně Dárek z pravé lásky - vždy jednu povídku denně).

                           (anotace knihy zde)          (anotace knihy zde)             (anotace knihy zde)

Taky vás tak mrzí, že existuje hromada čokoládových adventních kalendářů (ano, jeden mám doma... dobře, přiznám se, mám dva :D), ale ještě nikdo nevymyslel knihu Adventních povídek pro knihomoly? Vždyť by bylo tak skvělé strávit 24 dní do Vánoc se 24 povídkami - každý den vždy s jednou a klidně vždy od jiného autora :). Přiznám se, že přesně takhle jsem četla právě knihu Dárek z pravé lásky a bylo naprosto úžasné číst jednu povídku denně. Vždy jsem se těšila na večer, kdy si zalezu pod deku s knížkou a čajem a začtu se do nové povídky :). Bohužel po 12 dnech bylo po povídkách a já neměla žádné jiné, které by ty zbývající dny vyplnily (a knihy Sněží, sněží a Lili&Dash: Kniha přání jsem dostala až po Vánocích).



Momentálně se velmi těším, až mi přijde kniha Vánoční zázrak od Jaye Ashera. Budu doufat, že si najdu nějaký čas na to, si tenhle vánoční příběh přečíst, protože se nemůžu dočkat toho, co mi přinese a jak mě více naladí na tu pravou vánoční atmosféru.
(anotace knihy zde)








Bohužel v tomto období moc času na čtení nemívám (i když bych strašně chtěla číst všechny vánoční knihy na světě a sledovat každý vánoční film, na který si vzpomenu), za to času na zdobení mám spoustu! :) Miluji vůni jehličí na adventních věncích, své zasmolené ruce a prsty spálené od tavicí pistole, když se právě tyto mnou velmi oblíbené adventní věnce snažím sama vytvořit. Inu, jsem občas trochu levá!!! Ale mám ráda, když je všechno perfektní a ne vždy se to podle mých měřítek povede bez úhony... Každopádně mám v plánu navštívit adventní trhy v nedalekém městě, spálit si prsty ještě i od jedlých kaštanů a jazyk pečeným čajem či svařeným vínem!

Bože, jak já miluji adventní čas!!! 

A jak jste na tom vy? Také se tak těšíte a užíváte si adventní dny? Letos bohužel zase bez sněhu stejně jako loni :(. Které adventní knihy máte rádi vy? :)
Vaše Misha:)


Žádné komentáře:

Okomentovat