05.11.16

PADLO MI DO OKA - LISTOPAD 2016

PADLO  MI DO OKA - LISTOPAD 2016

Jak už to většinou na podzim bývá, tak i listopad je velmi plodný na vycházení nových knih. A já už v nich mám pár určitě zajímavých kousků vyhlédnutých. Tak se na ně pojďme společně podívat :).


1) JAY ASHER - Vánoční zázrak 

ANOTACE KNIHY:
Vánoční romance, která vám zlomí srdce, ale přiměje vás brzo začít znovu věřit…

Sierra vede dva životy. Jeden v Oregonu, kde její rodina vlastní farmu vánočních stromků. A druhý v Kalifornii, kam před Vánocemi jezdí stromky prodávat. A opustit jeden vždycky znamená, že jí schází ten druhý. Tak to je až do posledních Vánoc, kdy Sierra potká Caleba. Caleb je vzorný kluk, jen před lety udělal obrovskou chybu a platí za ni dodnes. Ale Sierra nedá na jeho minulost a rozhodne se mu pomoct. To samozřejmě vyvolá vlnu nesouhlasu, falešných dojmů a podezření, ale Caleb se Sierrou přijdou na to, že jedna věc je silnější než tohle všechno: pravá láska. 


PROČ ZROVNA TAHLE KNIHA:
Asi stejně jako většina lidí miluji Vánoce a jejich atmosféru. Ty chvíle těšení a vůní vánočního cukroví. Takže musí být i naprosto jasné, že mám ráda jak vánoční filmy, tak knihy s touto tematikou. Ano, jsou to pro mě oddechové knihy plné vánoční atmosféry, kterou nasávám z okolí, ale i právě z těchto příběhů velmi ráda. Takže já si knihu určitě pořídím (i když nevím, jestli to zvládnu ještě do Vánoc, nebo až později).

CO OD KNIHY OČEKÁVÁM:
Očekávám hlavně lehký oddechový příběh plný vánoční atmosféry a zázraků. A prakticky něco, co mi zpříjemní to dlouhé adventní čekání do Vánoc.

2) BECCA FITZPATRICOVÁ - Nebezpečné lži

ANOTACE KNIHY:
Poté, co se stane svědkyní vraždy, je středoškolačka Stella Gordonová v zájmu své bezpečnosti poslána do Nebrasky, což se jí ani trochu nezamlouvá. Najednou je pro ni těžké být neustále ve střehu a brzy si musí poradit s opravdovou hrozbou. Její nepřátelé jsou blíž, než si myslí.

PROČ ZROVNA TAHLE KNIHA:
Hodně mě zaujala obálka. Anotace mě ničím moc nenadchla, ale myslím si, že si kniha zaslouží šanci. Co já vím, nakonec bude třeba skvělá a mě bude mrzet, že jsem ji skoro odsoudila.

CO OD KNIHY OČEKÁVÁM:
Očekávám tajemný a temný příběh plný strachu a mrazení v zádech, kdy si člověk není ničím jistý. Ocitá se v cizím prostředí plným cizích lidí a neví, komu může a nemůže věřit. Tak snad mě nezklame.

3) AMIE KAUFMANOVÁ, JAY KRISTOFF - Illuminae

ANOTACE KNIHY:
Je rok 2575 a dvě korporace válčí o planetu, která je stěží víc než kusem ledu na okraji galaxie. Škoda že nikoho nenapadlo varovat její obyvatele. Když se ráno probudí uprostřed ohnivého pekla, Kady a Ezrovi nezbývá nic jiného než se přes celou planetu dostat na jediné bezpečné místo, kde proběhne evakuace.

PROČ ZROVNA TAHLE KNIHA:
No, řekněte sami: ta obálka je prostě božská! A budoucnost jedné planety, o kterou se válčí, vypadá jako skvělý nápad na knihu! Musím říct, že je to jedna z knih, na kterou se těším nejvíce.

CO OD KNIHY OČEKÁVÁM:
Upřímně: přímo vesmírná sci-fi mě moc neberou. Ale po přečtení série knih Vesmírná pouť a Loď mezi hvězdami, jsem jim na chuť jaksi přišla a od té doby nějak nemohu najít knihu stejného či podobného tématu, která by se jim alespoň přibližovala. Takže očekávám, že by se mohla alespoň přiblížit těmto jejím skvělým rivalům. Uvidíme. Snad mě tato kniha nezklame... 

4) SARAH J. MAASONOVÁ - KRÁLOVNA STÍNŮ

ANOTACE KNIHY:
Ztratila všechny, které milovala. Celaena Sardothien se vrací zpátky do říše a jediné, po čem touží, je pomsta. Brzy si ovšem uvědomí, že ve hře je mnohem víc – musí osvobodit prince Doriana, kterého pomocí magie ovládá král ze skleněného hradu. Musí zjistit příčinu královy moci! Ale hlavně nesmí zklamat svůj lid, který do ní vložil veškeré naděje. 

PROČ ZROVNA TAHLE KNIHA:
Již vlastním první dva díly téhle série, ale přečtený mám pouze ten první. Nemám ráda, když nemám kompletní sérii v knihovničce, tak nejspíš z tohoto důvodu mám v plánu knihu dokoupit.

CO OD KNIHY OČEKÁVÁM:
Těžko říct, když její předchůdce ještě nemám přečtené. První díl na mě velký dojem neudělal, ale většina lidí tvrdí, že díl od dílu je čím dál tím lepší. Takže já očekávám pouze to, co říkají ostatní: aby opravdu byl každý díl lepší než jeho předchůdce.


Na které knihy se těšíte Vy? Podělte se... 

4 komentáře:

  1. Skvělé tipy :) Také mi padl do oka Vánoční zázrak a především Illuminae :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Illuminae jsem opravdu neskutečně zvědavá :) Co jsem četla, tak by to měla být velmi neobvyklá kniha :)

      Vymazat
  2. Tak většina knih mě opravdu zaujala. Vánoční zázrak má nádhernou obálku a slibuje přesně to, co o ní píšeš - krásné zpříjemnění adventu, ideální na dlouhé zimní večery :)) Lákají mě i Nebezpečné lži a možná, trochu i Illuminae, přestože to není můj žánr. Nicméně - přesně jak říkáš - ta obálka. Achich...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď se na Vánoční zázrak těším o to víc :) Snad se mi brzy dostane do rukou :)

      Vymazat