09.11.16

PRÁVĚ ČTU... #2 - NÁVRAT Z TEMNOTY

PRÁVĚ ČTU... #2 NÁVRAT Z TEMNOTY - LIZ COLEYOVÁ


ANOTACE KNIHY:
Bylo jí třináct, když se ztratila.

Zmizela své rodině, přátelům, světu. Když se zčistajasna objevila, zjistila, že jí chybí velký kus sebe samé.

Šestnáctiletá Angie Chapmanová se po třech letech od svého záhadného zmizení vrací domů. Z toho období si nic nepamatuje, jako by jí někdo vymazal všechny vzpomínky. Musí si poskládat příběh o všech hrůzách, které prožila, aby získala nazpět svůj život. 



* * * * * 

Jaké by to bylo zapomenout na tři roky ze svého života? Cítit se špatně ve svém těle, nepoznávat se? Nejspíš nic moc. Upřímně: tahle kniha je zatím neskutečná! Čtení si vyloženě užívám, i když mě při něm neskutečně mrazí. Je psaná velmi poutavě i přesto, že pojednává o velmi těžkém tématu.

Hlavní postava je velmi sympatická a ohromně silná osobnost, která se musí vyrovnávat s velmi zlou minulostí - postupně se jí odkrývá a je čím dál tím horší a temnější. Pořád si říkám, že už to snad ani horší být nemůže a ono bohužel ano a je!

Mám již podezření, kdo za všechno může cca od 100. stránky knihy, tak jsem zvědavá, zda je správné či nikoliv.
Je to kniha, nad kterou musím neustále přemýšlet a nosím ji celé dny ve své hlavě. A dost se bojím, co se ještě dozvím...

Četli jste knihu? Jaké jste z ní měli pocity? Co na ni říkáte?


2 komentáře:

  1. Návrat z temnoty som čítala, je to super kniha. :) Miestami mrazivo realistická a drsná, ale skvelá.

    http://elizsilence.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z ní mám právě taky skvělý pocit, i když je tak zlá... :)

      Vymazat