01.11.16

ŘÍJEN 2016

KNIŽNÍ CHVÁSTAČKA - ŘÍJEN 2016


Může mi někdo vysvětlit, proč na podzim vyjde vždycky nejvíce knih? Miluji podzim kvůli tomu, že vyjde spousta knih, které si toužím přečíst! Nesnáším však svou peněženku, protože v ní najednou není dost peněz, abych si je mohla pořídit všechny. Přesto se však nikdy neudržím a nějakou si koupím! A stejně tomu bylo i tenhle měsíc...

 

KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
1) GAYLE FORMANOVÁ - Byla jsem tu
2) LAURA RUBYOVÁ - Včelí královna
4) LIZ COLEYOVÁ - Návrat z temnoty





KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA: 
1) JAMES DASHNER - Rozkaz zabít!
2) SARA B. ELFGRENOVÁ, MATS STRANDBERG - Kruh
3) SARA B. ELFGRENOVÁ, MATS STRANDBERG - Oheň
4) SARA B. ELFGRENOVÁ, MATS STRANDBERG - Klíč
5) KOUZELNÉ OMALOVÁNKY - dostala jsem je ke knize Rozkaz zabít! jako dárek z knihkupectví


KNIHY, KTERÉ JSEM SI PŮJČILA:
žádné... :(

NA KTEROU KNIHU SE NEJVÍCE TĚŠÍM: Nejvíce se asi těším na VČELÍ KRÁLOVNU, do které se začtu co nejdříve, i když jsem s její koupí hodně váhala. Ale nominace na National Book Award 2016 mě přesvědčila o tom, že by měla dostat šanci. Tak jsem si ji nakonec koupila a momentálně se na ni těším ze všech nejvíc. A hlavně doufám, že ji stihnu otevřít ještě večer na Halloween.

KTEROU Z KNIH MÁM JIŽ PŘEČTENOU: BYLA JSEM TU - vrhla jsem se na ni hned po její koupi (byla jedna z prvních koupených v tomto měsíci - někdy ze začátku hned).

KTEROU KNIHU JSEM VYBRALA JEN PODLE OBÁLKY: nedá se říct, že jsem ji koupila jenom kvůli jejímu krásnému a tajemnému obalu, ale jeden z faktorů to samozřejmě byl hlavně u knihy VČELÍ KRÁLOVNA.

KTEROU KNIHU JSEM VYBRALA NA ZÁKLADĚ ANOTACE: NÁVRAT Z TEMNOTY - anotace se mi velmi zamlouvala, tak jsem si knihu pořídila. Jsem na ni velmi zvědavá.



FOTKA VŠECH NOVÝCH PŘÍRŮSTKŮ...

Musím s potěšením oznámit, že tento měsíc sice nebyl plodný v počtu přečtených knih, ale v nových přírůstcích na 100% ANO! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat