30.12.16

ČTECÍ VÝZVA 2017 (#2)


Věřte tomu, nebo ne, ale našla jsem ji! A je to rovnou jedna z prvních knih, které jsem ve své zbrusu nové čtecí výzvě na rok 2017 přečetla... Ptáte se, která to je? TAHLE:





AMIE KAUFMANOVÁ A JAY KRISTOFF - ILLUMINAE 
        (1. díl ze série Akta Illuminae)


Pokud jste knihu četli, tak vám musí být můj výběr naprosto jasný! Pro ty, kteří ji nečetli, tu mám malé seznámení... :)





PROČ ZROVNA TATO KNIHA?
Určitě víte, jak skvěle a nápaditě vypadá kniha už na svém samém vrchu - ano, myslím tím obálku! Ta je vidět na první pohled, ale i na omak když ji vezmete do ruky. Ale o obálce této knihy mluvit nechci...
Chtěla bych mluvit o jejím neskutečně skvělém grafickém zpracování, když knihou začnete listovat, či ji číst! Několikrát jsem se neubránila a přejížděla jsem prsty po cestičkách ze slov (černé stránky) nebo jsem otáčela knihou kolem dokola, jen abych rozluštila vše, co v ní je. Kniha mě nutila luštit i ty nejméně viditelné maličkosti :). Graficky krásně odlišuje e-maily, zprávy z akcí, deníkové záznamy (černé stránky), mluvu SPIRA (opět černé stránky), chatování v sítích (jsou viditelné přezdívky, ale i jiný styl písma - hovorovější jazyk), komunikační záznamy, atd. Kniha má opravdu neskutečně nápadité grafické zpracování! Nebudu vám ukazovat všechno, abyste byli sami také překvapeni, pokud po téhle knize sáhnete, ale několik ukázek tady rozhodně mám. Ostatně podívejte se sami... :)













Celá výzva k přečtení a přehled jejího průběhu k nakouknutí zde: klik

Žádné komentáře:

Okomentovat