28.12.16

LISTOPAD/PROSINEC 2016

KNIŽNÍ ZÚČTOVÁNÍ - LISTOPAD/PROSINEC 2016

1) LAURA RUBYOVÁ - Včelí královna (recenze zde)
2) LIZ COLEYOVÁ - Návrat z temnoty (recenze zde)       
3) RICHARD SKOLEK - Moudré z nebe (recenze zde)

4) JAY ASHER - Vánoční zázrak (recenze zde)
5) MARTIN VOPĚNKA - Nová planeta (recenze zde)

CELKOVÝ POČET PŘEČTENÝCH STRAN: 866 stran



Vánoční a předvánoční čas má vždy své pro a proti. Miluji ho, ale většinou nestíhám moc číst, protože spoustu času mi zabere veškeré zdobení (ať už doma, nebo v práci) a veškeré akce konané kolem mé práce nebo i adventní (různé trhy, rozsvěcování stromečků, dohánění všech restů a nakupování dárků, atp.). Pak padnu večer do postele úplně hotová po přečtení maximálně jedné stránky z knihy - a to mám ještě co dělat ji dočíst a neusnout u ní! 
Takže přečtených knih za měsíc listopad nebylo až tak moc, abych z nich zvládla udělat měsíční knižní zúčtování (no uznejte sami, ze 3 knih toho vážně dohromady moc nedám...), tak proto přichází až teď. Snad si ho užijete a nebudete se na mě zlobit :). 


KNIHA S NEJHEZČÍ OBÁLKOU: Hodně jsem váhala mezi dvěma knihami (Včelí královnou a Vánočním zázrakem), ale nakonec jsem se rozhodla pro VČELÍ KRÁLOVNU. Obálka je krásně tajemná i temná zároveň, nádherná a nic přímo neříkající. Pro mě je krásná a určitě je nádhernou ozdobou mé knihovničky!


KNIHA S NEJHORŠÍ OBÁLKOU: Nejméně se mi líbila obálka knihy MOUDRÉ Z NEBE. Mrzí mě to, ale já jsem nikdy nebyla na kreslené obálky...


NEJMÉNĚ SYMPATICKÝ MUŽSKÝ HRDINA: DANIEL JOŠUA ELEZER z knihy Nová planeta. Na mě to byl moc ukňouraný kluk v první části knihy a až moc dokonalý v druhé části. Nebyl pro mě sympatickou osobou, bohužel...


NEJVÍCE SYMPATICKÝ MUŽSKÝ HRDINA: CALEB z knihy Vánoční zázrak. Byl to neskutečný sympaťák a kluk se srdcem na pravým místě! Sice s temnou minulostí, ale i s tou zvládal žít...


NEJMÉNĚ SYMPATICKÁ ŽENSKÁ HRDINKA: Dcera vládkyně Anuar SOTA z Nové planety. Ano, nebyla zmiňována mockrát, ale byl to typ ženy, která si myslela, že může mít všechno a každého, koho chce a půjde klidně i přes mrtvoly. Typ člověka, kterému bych se i v reálném životě vyhla velkým obloukem!


NEJVÍCE SYMPATICKÁ ŽENSKÁ HRDINKA: Jednoznačně ANGIE CHAPMANOVÁ z knihy Návrat z temnoty! Angie je neskutečně silná osoba s velmi působivým a temným příběhem. Byla jsem svědkem toho, jak se vyrovnává s nejhorší noční můrou a všechno nádherně zvládala! Za mě určitě jedna z TOP hrdinek.


KNIHA, KTERÁ MĚ NEJVÍCE ZAUJALA: Jednoznačně NÁVRAT Z TEMNOTY! A jednoduše proto, protože jsem se při jejím čtení nemohla pomalu ani nadechnout.


KNIHA, KTERÁ MĚ OBSAHOVĚ ZAUJALA NEJMÉNĚ: Troufám si říct, že mě i moc zklamala. A to NOVÁ PLANETA. Čekala jsem něco jiného a dostala jsem spoustu stránek příběhu, který mě nezaujal a musela jsem se do jeho přečtení vyloženě nutit.


NEJLÉPE GRAFICKY ZPRACOVANÁ KNIHA: Nejlépe samozřejmě ve vánočním období působí knihy s vánoční tématikou a grafickým zpracováním. Tohle všechno a ještě spoustu hvězdiček na krajích všech stránek má jenom kniha VÁNOČNÍ ZÁZRAK.

NEJHŮŘE GRAFICKY ZPRACOVANÁ KNIHA: Budu se opakovat, ale je to kniha MOUDRÉ Z NEBE. Nemám ráda, když je vše nahuštěné na sobě... :(


NEJKRÁSNĚJŠÍ CITÁTY Z TĚCHTO KNIH:

"Člověk nemusí vždycky všechno definovat." - Jay Asher (Vánoční zázrak)

"Někdy je fajn darovat lidem kromě toho, co potřebujou, taky to, co chtějí." - Jay Asher (Vánoční zázrak)

"A to není láska? Vidět to, co nikdo jiný nedokáže?" - Laura Rubyová (Včelí královna)

"Takže nejsme nic," řekla jednou prostě.

"Nic? Jak to myslíš?"
"Když je vesmír tak velký."
Na tom něco bylo. - Martin Vopěnka (Nová planeta)



Žádné komentáře:

Okomentovat