09.01.17

10 KNIŽNÍCH DNÍ - DEN 2.: DEVĚT PLÁNOVANÝCH KNIH


Musím říct, že tohle téma pro mě bylo docela peklem... :( Většinou o nových knihách, které jsou v plánu vydat, moc přehled nemám. Prolezla jsem veškeré ediční plány nakladatelství, od kterých vlastním nejvíce knih a hledala, která kniha mě zaujme. Inu, nakonec jsem to zvládla... :) (Já jsem taaak dobrá!) Bohužel mi přijde, že je v plánu vydat hodně málo knih - nebo jestli se mi to pouze zdá?

PLÁNOVANÁ KNIHA Č.1: A.KAUFMAN, J.KRISTOF - GEMINA

Druhý díl knihy Illuminae! Jsem moc zvědavá, co přinese tenhle druhý díl... :) 
Moc se mi líbil námět knihy i její zpracování, takže se těším na opětovné probírání se hromadou materiálů, rozhovorů, atd. protože ten neúplný příběh plný faktů, který si musíte pamatovat a spojovat dohromady prakticky sami, stojí rozhodně za to!


PLÁNOVANÁ KNIHA Č.2: COURTNEY COLE - VERUM

Druhý díl ze série Nocte. Upřímně - hodně tuhle knihu očekávám. První díl mě naprosto dostal a za jeden den jsem ho přečetla. Je úžasné, jak je vám vše, co se kolem děje, divné, nesouvislé a nelogické. A vy pořád tušíte, že je tu něco špatně! Doufám, že druhý díl bude také tak skvělý... :)



PLÁNOVANÁ KNIHA Č.3: VERONICA ROTH - ČÁRY ŽIVOTA

Kniha od autorky oblíbené série Divergence (mě bohužel nijak nenadchla). Tak nějak doufám, že tahle kniha mě zaujme poměrně víc, než autorčina předchozí série.














PLÁNOVANÁ KNIHA Č.4: MARISSA MEYER - HVĚZDY NAD HLAVOU

Já zbožňuji sérii Měsíční kroniky! A samozřejmě když vychází nějaká doplňující kniha o této skvělé sérii, hned ji musím mít! Takže tenhle skvost samozřejmě není výjimkou a moc se na něj těším (i když mi v knihovničce leží ještě zbrusu nová Winter, kterou si hodně šetřím).


PLÁNOVANÁ KNIHA Č.5: JOELLE CHARBONEAU - UNIVERZITA VÝJIMEČNÝCH: ZRADA

První díl téhle série mě mile překvapil (i když k němu mám jisté výhrady, konec mě velmi potěšil :)). Takže je všem určitě jasné, že tahle kniha nesmí mé oko a ruce minout... :) Jsem zvědavá, jak se celá série vyvine - rozhodně za mě stojí za zmínku.


PLÁNOVANÁ KNIHA Č.6: KIERA CASSOVÁ - SIRÉNA

Kniha od autorky série Selekce (opět ji nemám ještě přečtenou, bohužel ji ani nevlastním). Jsem zvědavá, co kniha přinese. Námět se mi velmi líbí, přijde mi nový, neokoukaný, tak uvidíme ;).



PLÁNOVANÁ KNIHA Č.7: VICTORIA SCHWABOVÁ - DIVOKÁ PÍSEŇ

Příběh o Romeovi a Julii trochu jinak? Proč ne? :) Originální příběh mám velmi ráda a převyprávění známých pohádek/příběhů oceňuji a čtu s nadšením. Tak snad mě kniha nezklame... :)


PLÁNOVANÁ KNIHA Č.8: JULIET ASHTON - TAKOVÍ JSME BYLI

Předem říkám, že když už si najdu knihu tohoto žánru, je to zázrak, ale tahle mě svým způsobem hodně zaujala. Možná to bude tím tématem, protože mi přijde, že tohle musel zažít určitě nejednou každý z nás. Určitě na tom má svůj podíl také obálka :).


PLÁNOVANÁ KNIHA Č.9: J. HAN, S.IVIAN - OKO ZA OKO

Téma knihy mě velmi zaujalo, i když knihy na tenhle námět zrovna nevyhledávám (alespoň ne v hojném počtu). Takže se i docela těším... :)


Uuuuuffff.... Ale opravdu velké UF! Tohle bylo pro mě určitě nejtěžší téma ze všech v tomto projektu (tedy doufám, že se nenajde ještě nějaké další, protože tohle mi vážně dalo zabrat!)! Mám ho za sebou, snad zdárně, a můžu se vrhnout na téma obálkové!! Tam bude problém vybrat ty nejlepší, ale své tipy už mám ;). Tak já si jdu odpočinout před dalším článkem.

Vy se mějte moc hezky a užívejte života...
Vaše Misha:)

10 KNIŽNÍCH DNÍ:
DEN Č.1: DESET SKVĚLÝCH KNIH
DEN Č.2: DEVĚT PLÁNOVANÝCH KNIH
DEN Č.3: OSM OBÁLEK
DEN Č.4: SEDM FILMOVÝCH VERZÍ
DEN Č.5: ŠEST OBLÍBENÝCH AUTORŮ
DEN Č.6: PĚT EMOCÍ
DEN Č.7: ČTYŘI KNIŽNÍ HRDINOVÉ
DEN Č.8: TŘI CITÁTY
DEN Č.9: DVA ŽÁNRY
DEN Č.10: JEDNA SCHOPNOST

Žádné komentáře:

Okomentovat