24.01.17

10 KNIŽNÍCH DNÍ - DEN 4.: SEDM FILMOVÝCH VERZÍ


Tak tenhle úkol pro mě bude jeden z nejtěžších, protože většinou filmové verze knih hodně srovnávám a většina se mi opravdu nelíbí. Takže mi tenhle článek dal hodně zabrat. Inu, nakonec jsem to zvládla, takže tady jsou:

1. FILMOVÁ VERZE: HUNGER GAMES - VRAŽEDNÁ POMSTA (2.díl)

První díl byl skvělý, ale ten druhý ho naprosto převálcoval! Stejně jako v knižní podobě mám nejraději druhý díl, stejně je to u jeho filmové verze... :)


2. FILMOVÁ VERZE: PÁN PRSTENŮ - SPOLEČENSTVO PRSTENU (1.díl)

První díl je prostě neskutečně nádherný! Ty další dva už tolik nemusím, ale tenhle jeden je pro mě dokonalý! Uvedení do příběhu musí být vždy strhující a tomuhle se to moc povedlo :).


3. FILMOVÁ VERZE: FANTASTICKÁ ZVÍŘATA A KDE JE NAJÍT

Na svém blogu (zde k nahlédnutí) už článek o tomhle filmu mám a je z něj určitě naprosto jasné, že jsem si ho neskutečně užila a vážně z něj byla unešená... :)


4. FILMOVÁ VERZE: NEŽ JSEM TĚ POZNALA

Neskutečně nádherně vystižené hlavní postavy!!! Herci skvěle vybraní a strašně moc si popláčete... Za mě jeden z nejlepších filmových verzí knih... :)


5. FILMOVÁ VERZE: DÍVKA VE VLAKU

Kriminálky nemusím jak v knižní podobě, tak ani v té filmové. Ale tahle mě dostala už jako kniha a film jsem samozřejmě nemohla vynechat. A i když spoustě lidí se nelíbil a vraha odhalíte opravdu dříve než v knize, já z něj byla nadšená! :) Takže si říkejte, co chcete, já si za svým názorem stojím! Stůj, co stůj... 


6. FILMOVÁ VERZE: CARRIE

Jedna z nejlepších knih od Stephena Kinga a zároveň jeden z nejlepších filmů podle jeho knih! Já si ho prostě užívala a prožívala trýznění spolužáky stejně jako Carrie... To, jak objevovala svou schopnost a jak už nemohla dál, tak ji pustila na svět - to bylo neskutečně děsivé... Doporučuji zhlédnout, pokud máte rádi horory a Stephena Kinga - mistra svého žánru :)


7. FILMOVÁ VERZE: DÁRCE

Nejprve jsem viděla film, než jsem četla knihu, ale ten mě natolik dostal, že jsem sáhla i po knize (což obvykle nedělám). Jak film, tak kniha na mě udělaly velký dojem! A konec vás nechá si domýšlet, což je prostě úžasné... :)


Další článek z 10ti knižních dní je sepsán a mě už čeká další - 6 oblíbených autorů. Myslím si, že s tímhle moc velký problémy mít nebudu, protože knihy nevybírám podle autorů (a těch pár, co ano, se do téhle šestice určitě vejde), nýbrž podle obsahu a anotací. Dobře, přiznám se, někdy podle názoru jiných lidí, ale to jenom vyjímečně. 

Mějte se moc krásně :).
Vaše Misha:)

10 KNIŽNÍCH DNÍ:
DEN Č.1: DESET SKVĚLÝCH KNIH
DEN Č.2: DEVĚT PLÁNOVANÝCH KNIH
DEN Č.3: OSM OBÁLEK
DEN Č.4: SEDM FILMOVÝCH VERZÍ
DEN Č.5: ŠEST OBLÍBENÝCH AUTORŮ
DEN Č.6: PĚT EMOCÍ
DEN Č.7: ČTYŘI KNIŽNÍ HRDINOVÉ
DEN Č.8: TŘI CITÁTY
DEN Č.9: DVA ŽÁNRY
DEN Č.10: JEDNA SCHOPNOST

Žádné komentáře:

Okomentovat