26.01.17

ČTECÍ VÝZVA 2017 (#3)


Najít knihu, která vám přiroste k srdci až tak moc, že ji chcete určitě někdy přečíst znovu (a nebo dokonce nejraději číst pořád dokola), je velmi těžké. Ovšem já měla štěstí a našla knihu, která mě velmi oslovila a tímto adeptem se opravdu stala... :) Která to je? TAHLE:



BRUCE W. CAMERON - PSÍ POSLÁNÍ

Pokud jste knihu četli, nebo máte velmi rádi psy, tak knihu nejenom že doporučuji, ale zaručeně si myslím, že by ji měl vlastnit každý dobrý člověk.





PROČ ZROVNA TATO KNIHA?

Pro milovníky psů by měla být tahle kniha povinnou četbou! A nejenom pro ně! Určitě i pro lidi, kteří si psa plánují pořídit, protože to není jenom mazlení - to je závazek na několik let dopředu! PES VÁS PROSTĚ POTŘEBUJE A STEJNĚ TAK POTŘEBUJE VAŠI LÁSKU!
Kniha je nádherným pohledem do duše psa, který se vždy narodí znovu a hledá své opravdové poslání. Plakala jsem s ním, smála se, usínala jsem s pocitem, že se má dobře a má ho někdo rád... prostě jsem vnímala naprosto všechny pocity, které jsou v knize popsány a možná o trochu více pochopila našeho psa (i když je to smyšlený příběh), kterého mám nade všechno ráda! A jsou v ní momenty a příběhy, které bych nejraději četla pořád dokola!

Celá výzva k přečtení a přehled jejího průběhu k nakouknutí zde: klik

Žádné komentáře:

Okomentovat