31.01.17

ČTECÍ VÝZVA 2017 (#4)


Miluju, když má kniha více stran (tím mám na mysli více jak 500), pokud má však kvalitní příběh, protože když mě kniha baví a zaujme, chtěla bych s ní strávit více času než jen dva večery. Mně prostě 200 stránkové knihy nestačí, protože s dobrým příběhem se pro mě stávají spíše jednohubkou. Očekávala jsem, že tohle téma/netéma pro mě bude jeden ze zákeřnějších bodů výzvy, protože ne vždy narazím na knihu s více než 500ti stránkami a zároveň s kvalitním příběhem (alespoň podle mých měřítek). A víte co? Jednu jsem zrovna teď přečetla. A někteří už možná i tuší, která to je. PŘESNĚ TAHLE: 




MARISA MEYEROVÁ - WINTER 
(závěrečný 4. díl ze série Měsíční kroniky)

Všem fanouškům této série musí být naprosto jasné, proč je v tomto případě kniha mou jednoznačnou volbou! Pro "nefanoušky" mám zde také zdůvodnění své volby. 








PROČ ZROVNA TATO KNIHA?
Má všechno, co by kniha o tolika stranách měla mít - skvělý příběh bez zbytečného natahování a zamotávání příběhu a přesto promyšlený a strhující! (Ano, možná se již opakuji z recenze, ale zde jde přece také o obsah, tak mne omluvte, prosím.) Neobjevíte žádné zdlouhavé řešení situací, vše krásně plyne. A pak BUM! Závěr a vyvrcholení děje a zároveň i celé série tak dokonalé, až se tají dech! Takže ano, tahle kniha si opravdu zaslouží tento post v mé Čtecí výzvě pro rok 2017!

Celá výzva k přečtení a přehled jejího průběhu k nakouknutí zde: klik

2 komentáře:

  1. Nemohla jsem odolat a musela kliknout na článek. Jen je skoda,ze zrovna tuto serii opravdu nemusim :D celkove podobné serie mi nahani husi kuzi :D
    Ale i tak jsem si to rada přečetla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tuhle právě naprosto zbožňuji :) I když je pravda, že někdy děsí i mě samotnou, co se vlastně všechno "může" nebo "by mohlo" klidně stát :D

      Vymazat