01.01.17

LISTOPAD/PROSINEC 2016

KNIŽNÍ CHVÁSTAČKA - LISTOPAD/PROSINEC 2016

V listopadu jsem si nemohla pořídit moc knih a většinou ani nepořizuji. Snažím se do konce roku dočíst veškeré resty, abych ho mohla začít s čistým štítem a hlavně musím přece nechat prostor pro Ježíška, kdyby mi chtěl nějakou knihu darovat on, což většinou daruje. Tak právě proto se knižní chvástačka takhle zdržela. Každopádně rok dospěl ke svému zdárnému konci a chvástačka je na světě - stejně tak jako moje přeplněná knihovna... Kruci, co teď s tím???

KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA: 
1) JAY ASHER - Vánoční zázrak

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA (samozřejmě od Ježíška):
1) MARISSA MEYEROVÁ - Winter
2) CARLOS RUIS ZAFRÓN - Zářijová světla
3) AMIE KAUFMAN, JAY KRISTOFF - Illuminae
4) LEUREN JAMES - První konec
5) VICTORIA AVEYARD - Křišťálový meč
6) A. G. HOWARD - Běsnění
7) JOJO MOYESOVÁ - Život po tobě

KNIHY, KTERÉ JSEM SI PŮJČILA:
žádné

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA KE ZRECENZOVÁNÍ:
1) RICHARD SKOLEK - Moudré z nebe


Myslím, že je vám naprosto jasné, že některé z těchto knih jsou již přečtené (např. Vánoční zázrak - recenze, Illuminae - recenzeZářijová světla - recenze a Moudré z nebe - recenze).

A které knihy jsem si to vlastně přála od Knižního Ježíška (článek tady)? Převážně ty, které jsem dostala :) (samozřejmě jich bylo víc, ale Ježíšek přece není milionářem... :)). Takže má vánoční přání se splnila a doufám, že stejně tak i ta vaše, ať už to bylo jakékoliv přání :) 

Užívejte života...
Vaše Misha:)

Žádné komentáře:

Okomentovat