15.01.17

PADLO MI DO OKA - LEDEN 2017

PADLO MI DO OKA - LEDEN 2017

Nový rok je v plném proudu!!!
A mé oko opět padlo na některé z připravovaných knih. Které to jsou? Několik adeptů opět mám. Pojďme se společně podívat, kteří to jsou :).


1) MARISSA MEYEROVÁ - HVĚZDY NAD HLAVOU

ŽÁNR: Literatura světová, Sci-fi a fantasy, Dívčí romány
SÉRIE: Měsíční kroniky
DÍL: Prequel
DATUM VYDÁNÍ KNIHY: 25.1.2017

ANOTACE KNIHY:

Jak se Cinder ocitla pod ochranou Michelle Benoitové? Co přimělo Winter k rozhodnutí nikdy nepoužít svůj měsíční dar? A co vedlo k uvěznění Cress v satelitu a k Vlkovu postavení alfy v královnině armádě? Fanoušci Měsíčních kronik v této knize najdou devět povídek, v nichž si mohou přečíst o minulosti svých oblíbených postav. Soustředí se na klíčové momenty raného života hrdinů, které ovlivnily jejich budoucí život. 

PROČ ZROVNA TAHLE KNIHA: Měsíční kroniky jsou pro mě srdcovkou a stejně tak jako Nejkrásnější: Příběh Levany, očekávám s nadšením i tenhle povídkový díl! Je krásné, když vím, jak žili postavy z mých oblíbených knih dříve/později! :)


CO OD KNIHY OČEKÁVÁM: Já bych prostě chtěla znát příběh postav z mé oblíbené série a doufám, že kniha mé touhy splní! Kord když bychom konečně mohli dostat vysvětlení celé minulosti - no neberte to u oblíbené série! :)



2) VERONICA ROTH - ČÁRY ŽIVOTA



ŽÁNR: Sci-fi a fantasy
DATUM VYDÁNÍ KNIHY: 17.1.2017

ANOTACE KNIHY:

Ve světě, kde vládne násilí a právo silnějšího, kde mnozí trpí, má každý člověk zvláštní dar. Akos a Cyra jsou pro ten svůj zneužíváni. Cyra má dar bolesti a síly a její bratr, tyran, vládnoucí celému válečnickému národu, její sílu používá k tyranizování nepřátel. Akos pochází z mírumilovného národa a pro rodinu by obětoval i vlastní život. Dokáže si Cyra s Akosem navzájem pomoci, nebo přinese jeden druhému zkázu? 

PROČ ZROVNA TAHLE KNIHA: Ano, Divergence mě příliš neoslovila. Ale tahle kniha má zajímavou anotaci a docela jsem zvědavá, jak se autorka s tématem popere. Takže proč tahle kniha? Asi čirá zvědavost.


CO OD KNIHY OČEKÁVÁM: Moc velká očekávání nemám. Snad jen - ať mě nezklame jako Divergence. Víc si nepřeji. Třeba mě příjemně překvapí... :)


3) LEIGH BARDUGO - Griša: Světlo a stíny



ŽÁNR: Literatura Světová, Sci-fi a fantasy, Dívčí romány
SÉRIE: Griša
DÍL: 1.
DATUM VYDÁNÍ KNIHY: 31.1.2017

ANOTACE KNIHY:
Ravka, kdysi mocná a hrdá země, se otřásá v základech. Pás neprostupné temnoty obývaný krvežíznivými nestvůrami, ji rozdělil na dvě části. Její budoucnost leží v rukou nic netušící dívky… Alina nikdy v ničem nevynikala. O to víc je překvapena silou, která se projeví v okamžiku, kdy je se svým regimentem napadena a jejímu nejlepšímu příteli hrozí smrt. Jejích výjimečných schopností si všimnou na nejvyšších místech a dívka je dopravena na královský dvůr, kde se má naučit ovládat své dosud nezkrocené schopnosti. Má se stát grišou – členkou privilegované vrstvy mágů a kouzelníků. Jenže nic v tomto světě plném přetvářky není tak, jak se jí snaží namluvit. Alina proniká do tajemného společenství grišů a poznává blíž i jejich nejvyššího mága, okouzlujícího Temnyje. Postupně přichází na to, že vše, co se kolem ní děje, má jediný cíl. Zneužít její jedinečnou moc proti celé zemi i proti ní samotné. Pokud se nechce stát loutkou v rukou zla, musí uprchnout. Jediná možná cesta však vede tam, kam se jiní neodvažují. K pásu neprostupné temnoty…

PROČ ZROVNA TAHLE KNIHA: Svět kouzel a magie mě nepřestane udivovat stejně tak, jako neustálé hledání knih s tímto tématem. Takže po přečtení anotace jsem usoudila, že by to mohlo zase jednou být TO PRAVÉ. Tak snad mě nezklame.

CO OD KNIHY OČEKÁVÁM: Možná objevím novou zajímavou sérii, což by bylo opravdu fajn a i nad má očekávání. Hlavně očekávám, že příběh nesklouzne k dnes již typickému milostnému trojúhelníku.

Na které knihy máte zálusk vy? :)

4 komentáře:

  1. Koukám, že nás zaujaly ty stejné knihy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se těším na Čáry života a navíc ta obálka! Slintám jen ji vidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hlavně zvědavá, jestli mě zaujme víc, než celá Divergence... :) Snad se povedla víc...

      Vymazat