06.02.17

10 KNIŽNÍCH DNÍ - DEN 6.: PĚT EMOCÍ


Mým dnešním úkolem je seznámit Vás se svými nejvíce emotivními knihami (tedy alespoň já bych chtěla v tomhle článku na tohle téma vypsat pět nejvíce emotivních knih pro mě). A které to tedy jsou? Přesně tyhle:

1. EMOCE: STRACH

JEDNOZNAČNĚ KNIHA OD JOSHE MALERMANA - V PASTI!
Nikdy jsem nezažila takovýhle pocit při čtení jakékoli jiné knihy! Tohle bylo tak silné, tak strašně moc jsem se bála s hlavní hrdinkou! Představte si, že byste nesměli otevřít oči, ať se kolem vás děje cokoliv! Je to strašná představa sama o sobě, navíc když pak čtete celý příběh, kdy to jinak ani nejde, protože byste přišli o život! Při čtení strachy úplně mrazí...


2. EMOCE: ZLOMENÉ SRDCE

JE JENOM JEDNA KNIHA, KTERÁ MI ZLOMILA SRDCE A TO KNIHA OD J. K. ROWLINGOVÉ - HARRY POTTER A PRINC DVOJÍ KRVE
Představte si situaci, kdy si zamilujete v celé skvělé sérii jednu z hlavních postav! A autorka vás o ni pak připraví! Ano, mluvím o ředitele školy čar a kouzel v Bradavicích! O nikom jiném než o Albusu Brumbálovi!!! Kolik já uronila slz! Kolikrát jsem se vracela o stránky dozadu v domnění, že jenom špatně vidím... Bohužel tomu tak nebylo a není, tak mi nezůstalo nic jiného, než zlomené srdce...


3. EMOCE: LÁSKA

ZA MĚ JE TO JEDNOZNAČNĚ KNIHA OD JOJO MOYESOVÉ - NEŽ JSEM TĚ POZNALA!
Nejhorší je, když se zamilujete do někoho, kdo nechce už žít! Bohužel láska s sebou nese kolikrát i hodně smutku a potoky vyplakaných slz. Věřte mi, že tahle kniha má opravdu všechno, co by kniha o lásce měla obsahovat! Za mě je to jedna z top knih ohledně tohoto tématu...



4. EMOCE: ZOUFALSTVÍ

NEJVÍCE ZOUFALÁ JSEM SE CÍTILA PŘI ČTENÍ KNIHY OD NEALA SHUSTERMANA - BEZ ŠANCE!
Je to hrozný pocit, když nemáte žádnou šanci na zvrácení svého osudu a cítíte neskutečné zoufalství, protože byste s ním dělat něco chtěli! Přesně taková je tahle kniha! Zoufalství se z ní dá přímo ždímat! A to nemluvím o jedné konkrétní kapitole, která jím přímo přetéká...



5. EMOCE: SMÍCH/RADOST

KDO BY NEMĚL RÁD VÁNOCE A NEBYL PŘI NICH VESELÝ, HRAVÝ A ŠŤASTNÝ. TAKHLE NA MĚ PŮSOBÍ HLAVNĚ POVÍDKOVÁ KNIHA OD NĚKOLIKA AUTORŮ - SNĚŽÍ, SNĚŽÍ (J. GREEN, M. JOHNSON, L. MYRACLE)!

Vánoc :). Věřte mi, jsou možná trochu naivní, ale skvělé! Na vánoce je kniha jako stvořená! 




Máme za sebou polovinu projektu 10 knižních dní a pomalu se blížíme k jejímu konci. Snad i zdárnému :). Čekají už nás jenom čtyři dny a tudíž i čtyři poslední články k tomuto projektu. Takže já se jdu zamyslet nad tím dalším a vy si zatím užívejte zbytek dne... :)

Mějte se moc krásně a zítra očekávejte další článek :).
Vaše Misha:)


10 KNIŽNÍCH DNÍ:
DEN Č.1: DESET SKVĚLÝCH KNIH
DEN Č.2: DEVĚT PLÁNOVANÝCH KNIH
DEN Č.3: OSM OBÁLEK
DEN Č.4: SEDM FILMOVÝCH VERZÍ
DEN Č.5: ŠEST OBLÍBENÝCH AUTORŮ
DEN Č.6: PĚT EMOCÍ
DEN Č.7: ČTYŘI KNIŽNÍ HRDINOVÉ
DEN Č.8: TŘI CITÁTY
DEN Č.9: DVA ŽÁNRY
DEN Č.10: JEDNA SCHOPNOST

Žádné komentáře:

Okomentovat