13.02.17

10 KNIŽNÍCH DNÍ - DEN 7.: ČTYŘI KNIŽNÍ HRDINOVÉ


Vybrat pouze čtyři oblíbené hrdiny není vůbec nic jednoduchého! Opravdu jsem přemýšlela hodně dlouho, protože oblíbených jich mám opravdu spoustu... Ale nakonec jsem si srovnala pro a proti, atd. a čtyři hrdiny tedy zvládla vybrat. Rozhodla jsem se pro většinu žen, což vůbec nechápu... :D Ale nenadělám s tím nic. Tak tady jsou:


1. KNIŽNÍ HRDINA: HERMIONA GRANGEROVÁ (ze série knih Harry Potter od J.K.Rowlingové)

Vždycky jsem obdivovala Hermionu! Naložila si pokaždé spoustu úkolů, předmětů, knih, starostí a přes to všechno zvládala být i skvělou kamarádkou a premiantkou třídy! Za mě je prostě robot, protože si jinak nedokážu představit, jak by to všechno mohla v pohodě zvládat... Nikdy si nestěžovala a vždy tu byla pro své kamarády...
Navíc nevím nevím, jak by Harry pochodil bez pomoci věrné kamarádky Hermiony při svém poslání :)

2. KNIŽNÍ HRDINA: DAY (ze série knih Legenda od Marie Lu)

Pro mě je Day tou nejlepší z mužských postav vůbec! Za žádných okolností to neměl vůbec lehké a vždy si poradil - i s láskou! Nikdy nikomu hned neuvěřil a vždycky si uměl poradit... Pro mě je jedním s TOP hrdinou z mých knih!

3. KNIŽNÍ HRDINKA: KATNISS EVERDEENOVÁ (ze série knih Hunger Games od Suzanne Collinsové)

Co vůbec psát ke Katniss? Udělala by pro svou sestru všechno! Nakonec i pro Peetu a ostatní účastníky Hladových her, kteří ji věřili a podporovali. Byla správně drzá a nic si nenechala líbit. Dokázala přežít a poradit si! Podle mě měla tu moc svrhnout prezidenta Snowa a změnit svět!

4. KNIŽNÍ HRDINKA: LOUISA CLARKOVÁ (z knihy Než jsem tě poznala od Jojo Moyesové)

Louisa byla člověkem, který mi byl velmi známý - připomínala mi mě. Měla strach opustit svůj zaběhnutý život, protože v něm byla spokojená. Možná si neuvědomovala, že na světě je toho mnohem víc, než malebné městečko, ve kterém trávila veškerý svůj čas. Přes to všechno se však dokázala přenést a naučila se "žít" díky člověku, kterého milovala. Byla neskutečně ztřeštěná a spontánní. Řídila se příslovím: "co na srdci, to na jazyku".

Jaké jsou vaše oblíbené postavy z knih? :) Jsou jiné než ty mé, nebo se trochu shodují? 

Mějte se moc hezky :).
Vaše Misha:)


10 KNIŽNÍCH DNÍ:
DEN Č.1: DESET SKVĚLÝCH KNIH
DEN Č.2: DEVĚT PLÁNOVANÝCH KNIH
DEN Č.3: OSM OBÁLEK
DEN Č.4: SEDM FILMOVÝCH VERZÍ
DEN Č.5: ŠEST OBLÍBENÝCH AUTORŮ
DEN Č.6: PĚT EMOCÍ
DEN Č.7: ČTYŘI KNIŽNÍ HRDINOVÉ
DEN Č.8: TŘI CITÁTY
DEN Č.9: DVA ŽÁNRY
DEN Č.10: JEDNA SCHOPNOST

4 komentáře:

  1. Tenhle projekt se mi moc líbí, kdyby ti to nevadilo, inspirovala bych se :) Všechny postavy znám a patří mezi mé oblíbené :) Ale těch oblíbenců je tolik, že ty nej by bylo hodně těžký vybrat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že budu ráda, když se budeš inspirovat :) Ostatně já se také inspirovala (jak uvádím v prvním knižním dni). Je to nádherný projekt a já si ho velmi užívám ;)

      Vymazat
  2. Až na Hermionu bych souhlasila :D HP miluju, ale ji jsem neměla moc extra v lásce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí spíš hodně záviděla ten zápal do učení a četby a všeho! Ona byla jako robot! Zvládala všechno, co já prostě ani za týden nedokážu stihnout :D

      Vymazat