20.02.17

10 KNIŽNÍCH DNÍ - DEN 8.: TŘI CITÁTY


Tohle je téma přímo mně na míru, bohužel vybrat pouze tři je pro mě nadlidský úkol... :( Nějak jsem se s tím poprala a dopadlo to... inu, na to se můžete podívat:


CITÁT Č.1: PATRICK NESS - TEMNÝ RÁJ (2.díl ze série CHAOS)

"Není to tak, že byste nikdy neměli milovat něco tak moc, aby vás to mohlo ovládnout. Jde o to, že něco potřebujete milovat tak moc, aby vás nikdy nemohli ovládnout.
Není to slabost-
je to vaše nejsilnější stránka."

Nemůžu si pomoct, ale tenhle citát je pro mě hodně důležitý už od chvíle, kdy jsem knihu přečetla a citát si zapsala. Nejraději bych ho psala k věnování do každé knížky každému... :) Ale většinou vybírám ty, které v knize jsou, pokud jsem ji již přečetla. Snad nejsem jediná, kdo si tenhle citát zapsal po přečtení knihy. :)

CITÁT Č.2: SARAH CROSSAN - DECH (1.díl ze série DECH)

"Jestli chci něco změnit, nemůžu se schovávat."

Skvělý citát! A neskutečně pravdivý! Spousta lidí o změnách jenom mluví místo toho, aby pro ně něco udělali. Tohle je to nejskvělejší, co mohou udělat - přestat se schovávat :).

CITÁT Č.3: J.K.ROWLINGOVÁ - HARRY POTTER A KÁMEN MUDRCŮ (1.díl ze série HARRY POTTER)

"Jsou věci, které musíte prožít společně, abyste toho druhého začali mít rádi."

Tohle je jeden z citátů, který jsem zažila na vlastní kůži. Opravdu si lidí kolem sebe začnete více vážit, až když s nimi prožijete něco, co sami nejste schopní zvládnout.

Mohla bych pokračovat dalšími a dalšími citáty, které pro mě hodně znamenají, ale podmínkou byly pouze tři a vybrat je mi dalo opravdu neskutečně zabrat! Ale tak snad se povedlo... :) Zbývají nám poslední dva dny projektu, takže já si odfrknu a příště tady najdete další článek. Tentokrát Den č.9: Dva žánry.

Jaké jsou vaše oblíbené citáty? 

Mějte se moc krásně :).
Vaše Misha:)

10 KNIŽNÍCH DNÍ:
DEN Č.1: DESET SKVĚLÝCH KNIH
DEN Č.2: DEVĚT PLÁNOVANÝCH KNIH
DEN Č.3: OSM OBÁLEK
DEN Č.4: SEDM FILMOVÝCH VERZÍ
DEN Č.5: ŠEST OBLÍBENÝCH AUTORŮ
DEN Č.6: PĚT EMOCÍ
DEN Č.7: ČTYŘI KNIŽNÍ HRDINOVÉ
DEN Č.8: TŘI CITÁTY
DEN Č.9: DVA ŽÁNRY
DEN Č.10: JEDNA SCHOPNOST

3 komentáře:

  1. Ten z Harryho mám taky moc ráda :) Začínám vážně uvažovat o tom, že se do tohohle projektu zapojím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen se zapoj, budu ráda ;) A pak určitě pošli odkazy na tvé články, ráda si je přečtu ;)

      Vymazat
  2. Tenhle projekt jsem dělala docela dávno a hodně mě bavil! :) Každopádně líbí se mi ten druhý citát! :)
    Ale naposledy na mě hodně zapůsobil citát z Half a king: When you're in hell, only a devil can point the way out.

    OdpovědětVymazat