07.02.17

ČTECÍ VÝZVA 2017 (#5)

Když jsem promýšlela svá témata/netémata své osobní čtecí výzvy, nikdy by mě ani ve snu nenapadlo, že tohle téma se bude týkat přímo mně! A teď je to tady! Našla jsem literární postavu, která má naprosto stejnou osobnost jako já - to není snad ani možné! Jste zvědaví, kdo jí vlastně je? Pojďte se podívat... :)


LINDSEY KELKOVÁ - Zbožňuju Paříž
Tato autorka brilantně zvládla vystihnout mé vlastnosti v příběhu Angely Clarkové, která je na vlas stejná, jako já. Ptáte se proč? Hned vám to povím...










PROČ ZROVNA TATO KNIHA?
Protože právě v této knize se nachází jedna důležitá a hlavní postava - Angela Clarková, která je mi velmi podobná! Je to smolařka, vše jí ustavičně padá z rukou, nemá problém zakopnout i na rovině a být poznamená modřinami! Navíc je tak úžasně sarkastická a praktická! A to vůbec nemluvím o tom, že aniž by si nechala věci/situace/okolnosti vysvětlit, jedná ukvapeně a vůbec nedokáže přemýšlet optimisticky - vše vidí černě a sepisuje ve své hlavě až katastrofické scénáře, přitom by stačilo si promluvit s lidmi kolem sebe. Typická já! Ale když ono je někdy tak strašně složitý s někým mluvit na rovinu, že je možná snazší vždy utéct, nebo se vším užírat ve své vlastní mysli.
Nevěřila jsem, že to někdy řeknu, ale NAŠLA JSEM SVÉ KNIŽNÍ DVOJČE!

Celá výzva k přečtení a přehled jejího průběhu k nakouknutí zde: klik











Žádné komentáře:

Okomentovat