02.02.17

LEDEN 2017

KNIŽNÍ CHVÁSTAČKA - LEDEN 2017





Přišel nám nový rok a pro mě začal stejně, jako skončil ten předchozí. Ano, tipujete správně - opět nakupuji knihy! Nemůžu si pomoct! I když se musím přiznat, že v tomto měsíci hodně zabodovaly Levné knihy, což mě neskutečně těší... :)
Zároveň jsem usoudila, že je potřeba trochu změnit kvalitu těchto článků, tak zkusíme jejich novou formu - snad se vám bude líbit více :).



KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
1) VICTORIA SCHWAB - Archiv (Levné knihy)
2) LINDSEY KELKOVÁ - Zbožňuju Vánoce (Levné knihy)
3) LINDSEY KELKOVÁ - Zbožňuju Paříž (Levné knihy)
4) JENNIFER L. ARMENTROUT - Seznam mrtvých
5) BRUCE W. CAMERON - Psí poslání
6) JOANNE KATHLEEN ROWLINGOVÁ - Bajky Barda Beedleho

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA DAREM:

žádné

KNIHY, KTERÉ JSEM SI PŮJČILA:

žádné

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA KE ZRECENZOVÁNÍ:

žádné




KRÁTKÝ POHLED NA KAŽDOU Z TĚCHTO KNIH :)



1) VICTORIA SCHWAB - Archiv



CO MĚ NALÁKALO KE KOUPI TÉTO KNIHY: Tak já se vám přiznám! Víte, že ani nevím? Viděla jsem ji v Levných knihách a sáhla po ní. Občas mívám takové tendence (doufám, že v tom nejsem jediná), že si potřebuji odnést aspoň jednu jedinou knihu, ať je jakákoliv, i když mě nijak extra nezaujme. Inu, tak tahle kniha to tento měsíc vyhrála na plné čáře! Co já vím, třeba mě překvapí...







2) LINDSEY KELKOVÁ - Zbožňuju Vánoce


CO MĚ NALÁKALO KE KOUPI TÉTO KNIHY: Ano, i já prostě zbožňuju Vánoce! A i já bych je chtěla mít dokonalé - strom, večeře, cokoliv, co k vánocům patří. Takže je jasné, že tuhle knihu vlastnit musím, i kdyby za moc nestála. Doufám, že mi hrdinka přiroste k srdci :).









3) LINDSEY KELKOVÁ - Zbožňuju Paříž


CO MĚ NALÁKALO KE KOUPI TÉTO KNIHY: Asi vám to bude znít jako klišé, ale zbožňuju i Paříž! A to jsem tam nikdy nebyla... :( Proto mě možná asi ty další díly moc nezajímají (Zbožňuju New York a Zbožňuju Londýn). I když Londýn by taky asi nebyl k zahození! Dobře - uklidňuji se myšlenkou, že mě ty zbylé dva díly nezajímají, protože víte co? NEBYLY NA PRODEJNĚ!!!! :( A tudíž mám nekompletní sérii a tyto dva díly si budu muset dokoupit...







4) JENNIFER L. ARMENTROUT - Seznam mrtvých



CO MĚ NALÁKALO KE KOUPI TÉTO KNIHY: Na tuhle knihu mám už hodně dlouho zálusk! A o to víc mě navnadila spousta lidí, co tuto knihu již četla a vřele mi ji doporučovala! Takže ano, konečně ji vlastním a konečně se můžu začít bát se i otočit... Skvělé! :)








5) BRUCE W. CAMERON - Psí poslání




CO MĚ NALÁKALO KE KOUPI TÉTO KNIHY: Víte, já vůbec nevěděla, že nějaká takováto kniha vůbec existuje! A o jejím bytí jsem se dozvěděla, až když jsem zhlédla trailer na její filmovou adaptaci. No je tohle vůbec možné? Okamžitě jsem ji musela mít a přečíst ji před návštěvou kina! A věřte mi, že jsem to stihla! ;)









6) JOANNE KATHLEEN ROWLINGOVÁ - Bajky barda Beedleho



CO MĚ NALÁKALO KE KOUPI TÉTO KNIHY: Po doplňkových knihách o Harry Potterovi už pokukuji nějaký ten pátek (a troufnu si říct, že to bude už určitě spíše nějaký ten rok), ale vždy jsem si řekla, že je nejspíš nepotřebuji. Jenže pak přišel do kin film Fantastická zvířata a kde je najít a mě tak moc mrzelo, že nevlastním jejich knižní předlohu, že jsem ji ihned začala shánět a jako na potvoru nikde nebyla k dostání. A pak jsem našla tyhle bajky! A co čert nechtěl, v knihkupectví jsem byla se svou kamarádkou, která je už četla! Inu, slovo dalo slovo a já si je objednala :). 

Žádné komentáře:

Okomentovat