06.03.17

10 KNIŽNÍCH DNÍ - DEN 10.: JEDNA SCHOPNOST


Ocitli jsme se na úplném konci našeho projektu. Tímto článkem končí tato série 10 KNIŽNÍCH DNÍ. Dneska se podíváme na jednu schopnost. A vybrat jednu nebylo vůbec jednoduché... Ale zvládla jsem to :). Tak tady je:

1 SCHOPNOST: UMĚT KOUZLIT

Už od dob, kdy se mi dostala do rukou první kniha o Harrym Potterovi, jsem chtěla umět kouzlit. Kdo by taky nechtěl! Studovat v Bradavicích, chodit po chladných chodbách, navštěvovat knihovnu, sbírat body pro... no, pro jakou kolej? Nejsem si jistá, do které bych se dostala... Ale jen co bych dostudovala tuhle školu, zvládla zkoušky NKÚ, tak bych uměla přesně to, co chci... a to KOUZLIT!!! A nejspíš bych nechala kouzla, aby dělala domácí práce za všechny lidi, aby měli čas na to, co je baví a co je skutečně důležité :) - a to rodina a pro ně důležití lidé...

Jsme na konci našeho projektu. Moc děkuji za vaši přízeň a podporu při plnění tohoto projektu. Prošli jste se mnou nádherných 10 dní, kdy jste společně se mnou objevovali taje mé knihovny i mé duše... :)

Doufám, že se objeví zase nějaký krásný projekt, u kterého spolu strávíme spoustu dalších zajímavých dní :).

Děkuji za podporu, mějte se moc krásně :).
Vaše Misha:)


10 KNIŽNÍCH DNÍ:
DEN Č.1: DESET SKVĚLÝCH KNIH
DEN Č.2: DEVĚT PLÁNOVANÝCH KNIH
DEN Č.3: OSM OBÁLEK
DEN Č.4: SEDM FILMOVÝCH VERZÍ
DEN Č.5: ŠEST OBLÍBENÝCH AUTORŮ
DEN Č.6: PĚT EMOCÍ
DEN Č.7: ČTYŘI KNIŽNÍ HRDINOVÉ
DEN Č.8: TŘI CITÁTY
DEN Č.9: DVA ŽÁNRY
DEN Č.10: JEDNA SCHOPNOST

2 komentáře:

  1. Mám v plánu tento projekt zařadit i na své stránky, moc se mi líbí :) Schopnost bych si vybrala nejspíš stejnou jako ty, Harry Potter je má srdcovka, a co může být lepšího než umět kouzlit? :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak to se těším, určitě mi pak pošli odkaz, ať se můžu kochat zase naopak já tvými články :) Jj, i pro mě je Harry naprostá srdcovka :)

      Vymazat