26.03.17

BOOKSHELF SCAVANGER HUNT TAG

Tenhle TAG jsem objevila u jedné slečny na blogu (zde). Vysvětluje tam, že originál tohoto článku je psán anglicky a ona byla tak hodná a přeložila ho - bohužel některé úkoly vyškrtla, ovšem odkaz na originál do článku vložila (já ho vkládám také - zde). Já si některé úkoly z něho nechala :). Myslím, že je to pěkně promyšlený TAG, který nám ukáže, jaké poklady ve své knihovničce máme a které naopak musíme ještě sehnat :).
Jsem ráda, že se mohu také zapojit, protože jsem už dlouho svou knihovničku neprolézala a nehledala jsem v ní určitě knihy, takže to s velkou chutí teď udělám - a už se na to moc těším!!!

Zde jsou jednotlivé kategorie, které musím splnit: to bude dlouhé hrabání

* NAJDI JMÉNO AUTORA NEBO KNIHY, VE KTERÉM JE PÍSMENO Z.
* NAJDI KLASIKU
* NAJDI VE SVÉ KNIHOVNIČCE NĚCO, CO NENÍ KNIHA
* NAJDI NEJSTARŠÍ KNIHU VE SVÉ KNIHOVNIČCE
* NAJDI KNIHU S DÍVKOU NA OBÁLCE
* NAJDI KNIHU S CHLAPCEM NA OBÁLCE
* NAJDI KNIHU, KTERÁ MÁ NA OBÁLCE ZVÍŘE
* NAJDI KNIHU, VE KTERÉ JE HLAVNÍ POSTAVOU CHLAPEC
* NAJDI KNIHU, KTERÁ MÁ V NÁZVU JENOM JEDNO SLOVO
* NAJDI KNIHU S ILUSTRACEMI
* NAJDI KNIHU SE ZLATÝMI PÍSMENY
* NAJDI DENÍK
* NAJDI KNIHU, KTERÁ SE ODEHRÁVÁ V MINULOSTI
* NAJDI HARDBACK (TVRDÝ OBAL KNIHY) BEZ PŘEBALU
* NAJDI KNIHU S HVĚZDAMI NA OBALU
* NAJDI KNIHU, KTERÁ NEPATŘÍ MEZI YOUNG ADULT LITERATURU
* NAJDI KNIHU S NEJVĚTŠÍM POČTEM STRAN
* NAJDI KNIHU S NEJMENŠÍM POČTEM STRAN
* NAJDI KNIHU S VÍCE VYPRAVĚČI
* NAJDI LESKLOU KNIHU
* NAJDI KNIHU S KVĚTINAMI NA OBALU
* NAJDI NEJTENČÍ KNIHU, KTEROU MÁŠ
* NAJDI NEJTLUSTŠÍ KNIHU, KTEROU MÁŠ
* NAJDI KNIHU S KLÍČEM NA OBALU

Takže vzhůru na HON a budu ráda, když se k nám připojí ještě někdo další :)...


* NAJDI JMÉNO AUTORA NEBO KNIHY, VE KTERÉM JE PÍSMENO Z.

Marcus Zusak - Zlodějka knih. Dokonce double Z, no nejsem já dobrá? :D

* NAJDI KLASIKU

Emily Brönteová - Na větrné hůrce. Je to jediná klasika, kterou v knihovničce mám. Vzala jsem si ji na památku z babiččiny knihovny.

* NAJDI VE SVÉ KNIHOVNIČCE NĚCO, CO NENÍ KNIHA

Ano, součástí mé knihovničky jsou společenské hry (nejsou hold kam jinam dát).

* NAJDI NEJSTARŠÍ KNIHU VE SVÉ KNIHOVNIČCE

Řekla bych, že nejdéle mám v knihovničce sérii Pán prstenů. Pokud to mám brát spíše podle vydání, tak by to byla kniha ... inu, vůbec nevím která... A prohledávat všechny své knihy? To bych tu byla hodně dlouho. Ale určitě by to byla kniha Emily Brönteová - Na větrné hůrce.

* NAJDI KNIHU S DÍVKOU NA OBÁLCE

Marissa Meyerová - Cress. Vybrat pouze jednu? Nadlidský úkol, to ano. Ale tuhle obálku mám prostě ráda, takže vyhrála na plné čáře!

* NAJDI KNIHU S CHLAPCEM NA OBÁLCE

Patrick Ness - Válka hluku. Ano, má oblíbená série, takže proč nevybrat zrovna tuhle obálku? :)

* NAJDI KNIHU, KTERÁ MÁ NA OBÁLCE ZVÍŘE

W. Bruce Cameron - Psí poslání. Nádherná obálka! Nemůžu se na ni vynadívat!

* NAJDI KNIHU, VE KTERÉ JE HLAVNÍ POSTAVOU CHLAPEC

Patrick Ness - Volání netvora
. Nejenom, že její hlavní postavou je malý chlapec, ale zároveň je to kniha, která má čestné místo v mé knihovničce a vždycky mě rozpláče.

* NAJDI KNIHU, KTERÁ MÁ V NÁZVU JENOM JEDNO SLOVO

Julianna Baggottová - Čistý. Četli jste vůbec někdo tuhle sérii? Přijde mi, že jsem skoro jediná... :(

* NAJDI KNIHU S ILUSTRACEMI

Sarah Rees Brennanová - Znamení démona. A má nádherné ilustrace, to mi věřte!


* NAJDI KNIHU S FOTOGRAFIEMI


Madeleine Roux - Asylum. Pokud se vám líbila kniha Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, tak tahle kniha je spíše hororovějšího rázu, ale obsahuje též fotografie, které krásně dokreslují příběh a navozují tu správnou atmosféru.

* NAJDI KNIHU SE ZLATÝMI PÍSMENY

Dárek z pravé lásky. Kniha je plná vánočních povídek. Má sice nádherné zlaté písmo na obálce, ale uvnitř je schovaná tak neskutečně řvavá růžovou barva, až z ní bolí oči!

* NAJDI DENÍK

Stephen Chbosky - Ten, kdo stojí v koutě. Jedna z mých velmi oblíbených knih.

* NAJDI KNIHU, KTERÁ SE ODEHRÁVÁ V MINULOSTI

Cassandra Clareová: série Pekelné stroje (tady II. díl: Mechanický anděl). Děj se odehrává ve viktoriánské Anglii v 19. století, kde byli k sobě všichni tak krásně uctiví a neustále si vykali.

* NAJDI HARDBACK (TVRDÝ OBAL KNIHY) BEZ PŘEBALU

Tommy Wallach - Všichni jsme hleděli vzhůru. Vybrat ze spousty mých knih pouze jednu s hardbackem, bylo opravdu těžké. Ale nakonec jsem sáhla po první knize po ruce :).


* NAJDI KNIHU S HVĚZDAMI NA OBALU

Beth Revis - Loď mezi hvězdami. No, co na tom, že tam nejsou zrovna nakreslené dětské hvězdičky, jsou přece napsané. Hvězdy jako hvězdy, no ne? :) A co potom ta galaxie plná hvězd na obálce.

* NAJDI KNIHU, KTERÁ NEPATŘÍ MEZI YOUNG ADULT LITERATURU

Jojo Moyes - Než jsem tě poznala. Kniha se hledala velmi snadno :).

* NAJDI KNIHU S NEJVĚTŠÍM POČTEM STRAN

J. K. Rowlingová - Harry Potter a Fénixův řád. Ať jsem hledala, jak jsem hledala (a že těch tlustých knih o spoustě stránek mám hodně), stejně zvítězil Harry! Nemožné...

* NAJDI KNIHU S NEJMENŠÍM POČTEM STRAN

J. K. Rowlingová - Bajky barda Beedleho. Inu, jsou nejmenší. Takové roztomilé pohádkové čtení o pár stránkách. :)

* NAJDI KNIHU S VÍCE VYPRAVĚČI

Paula Hawkins - Dívka ve vlaku. Jestli si to dobře vybavuji, tak příběh vypráví 3 ženy a dokonce ve dvou časových liniích.

* NAJDI LESKLOU KNIHU

John Green, Maureen Johnsonová a Lauren Myracleová - Sněží, sněží. Nejednom, že je tahle obálka tak krásně lesklá, ale vezměte si, jak se asi musel lesknout všechen ten sníh v příběhu plném sněhové bouře... :)

* NAJDI KNIHU S KVĚTINAMI NA OBALU


Jojo Moyes - Život po tobě. Vidíte ty maličké fialkové květinky na té černočerné trávě? Tak to jsou ony! Květiny na obálce knihy!

* NAJDI NEJTENČÍ KNIHU, KTEROU MÁŠ

J. K. Rowlingová - Bajky barda Beedleho. Ano, tahle kniha má nejmenší počet stran v mé knihovničce a zároveň je také nejtenčí knihou v ní.


* NAJDI NEJTLUSTŠÍ KNIHU, KTEROU MÁŠ

Amie Kaufman, Jay Kristoff - Illuminae, Suzanne Collins - Hunger Games, Marissa Meyerová - Winter. Jsou prostě stejně tlusté. Liší si maximálně nějakými těmi zanedbatelnými milimetry...

* NAJDI KNIHU S KLÍČEM NA OBALU


Victoria Schwabová - Archiv. Tato kniha má klíč i na svém hřbetu.



UUUFFFF!!! Jsme na konci tohoto TAGU! A musím říct, že hledat veškeré knihy, porovnávat je mezi sebou a pak je všechny nafotit, byl opravdu oříšek. Článek mi zabral spoustu času, ale i tak bych byla ráda, kdyby se k nám přidal i někdo další :).

Mějte se moc hezky. 
Vaše Misha:)

Žádné komentáře:

Okomentovat