31.03.17

BŘEZEN 2017

(zdroj obrázku zde)


BŘEZEN 2017

Máte také ten pocit, že už nastává jaro? :) Já ano! A možná také právě proto mám pocit, že se mi v knihovničce kupí kniha za knihou a všechny jsou spíše nové a nepřečtené. Protože je jaro a venku je krásně, většinu času trávím tam, na zahrádce, atd. Na čtení tudíž nezbývá moc času a nepřečtené knihy se kupí a kupí :). Ale já se vůbec nezlobím - bude co číst, až bude ošklivě...

KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
1) KIERSTEN WHITEOVÁ - PARANORMÁLOVÉ I.: Zlodějka duší
2) KIERA CASS - série SELEKCE: * Selekce
                                                 * Elita
                                                 * První
3) BRUCE W. CAMERON - Psí cesta

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA DAREM:

1) HUGH HOWEY - Silo

KNIHY, KTERÉ JSEM SI PŮJČILA:

žádné

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA KE ZRECENZOVÁNÍ:
žádné

KRÁTKÝ POHLED NA KAŽDOU Z TĚCHTO KNIH :)

1) KIERSTEN WHITEOVÁ - PARANORMÁLOVÉ I.: Zlodějka duší



CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE:
Když vám řeknu, že tuhle celou sérii mám již dávno přečtenou a chyběl mi dokoupit pouze tento první díl, stejně mi nejspíš neuvěříte. Celou sérii vlastní má kamarádka, četla jsem ji, knihy si půjčovala. V Levných knihách jsem si kdysi koupila dva díly (bohužel však 2. a 3.), první jsem nikde nemohla sehnat. Teď ho už ale mám... :)







2) KIERA CASS - série SELEKCE
* Selekce (anotace knihy)
* Elita (anotace knihy)
* První (anotace knihy)


CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO SÉRII KNIH: Nijak jsem tuhle sérii netoužila mít. Asi bych si ji ani za plnou cenu nekoupila, ale jedna holčina (velmi se omlouvám, ale už vůbec nevím která) ji prodávala za 350,- Kč. Tak to jsem neodolala. Je zvláštní, že já jsem po těchhle knihách netoužila, ale moje dvě kamarádky je úplně žerou... Nevím, jsem asi trochu jiná... :D

3) BRUCE W. CAMERON - Psí cesta


CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE: Její první díl byl skvělý! Užívala jsem si každou jeho stránku a neuvěřitelně změnila názor na spoustu věcí. Nebudu vám lhát, řvala jsem u ní jako želva! A právě proto se těším i na tuhle knihu... Doufám, že mě nezklame a bude tak skvělá, jako její předchůdkyně.







4) HUGH HOWEY - Silo


CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE: Tuhle knihu mi koupil přítel. A samozřejmě proto, že jsem se nemohla v knihkupectví rozhodnout, kterou knihu si ještě koupit :D. Líbila se mu, zaujala ho, tak ji koupil! Upřímně se na ni velmi těším, protože mám ráda postapokalyptický svět, atd. Navíc očekávám, že to bude zase něco jiného - přece jenom, kolik knih se odehrává v silu? A doufám, že se i podíváme na povrch :). Dvěmi slovy: těším se!



Žádné komentáře:

Okomentovat