25.03.17

ČTECÍ VÝZVA 2017 (#6)



Každý sem tam sáhne po knize jiného žánru, než který obvykle vyhledává. A dělám to i já, když jsem svými oblíbenými žánry neskutečně přehlcená a někdy bohužel i znuděná. Po téhle knize jsem však z tohohle důvodu nesáhla. Proč tedy zrovna tahle kniha? Uvidíte... ;)



JOJO MOYESOVÁ - Život po tobě
Každý občas ve svém životě potřebuje kousek lásky, romantiky, ale i obyčejného života. A to jsem zrovinka potřebovala i já ve chvíli, kdy jsem po téhle knize sáhla.








PROČ ZROVNA TATO KNIHA?
Sáhnout zrovna po téhle knize u mě bylo velmi cílené. Četla jsem její první díl, šla do kina na jeho filmovou adaptaci a neskutečně si ji užila, takže přečíst tenhle druhý díl byla pro mě naprostá samozřejmost. I když ano, nebudu vám lhát, potřebovala jsem se trochu odreagovat od mých oblíbených žánrů :). A navíc jsem se neskutečně těšila na Louisu Clarkovou - kdo to vnímá stejně jako já, přihlaste se!

Celá výzva k přečtení a přehled jejího průběhu k nakouknutí zde: klik

Žádné komentáře:

Okomentovat