19.03.17

KRÁSKA A ZVÍŘE - Filmová adaptace

KRÁSKA A ZVÍŘE - Filmová adaptace

REŽIE: Bill Condon
MĚSÍC/ROK VYDÁNÍ: 3/2017

V hrané adaptaci animované klasiky Kráska a zvíře společnosti Disney, jež je ohromující filmovou oslavou jednoho z nejpopulárnějších příběhů vůbec, velkolepým způsobem ožívají příběh a postavy, které diváci znají a zbožňují. Kráska a zvíře popisuje pozoruhodný příběh Krásky, bystré, krásné a nezávislé mladé dívky, kterou ve svém zámku uvězní děsivé zvíře. Navzdory strachu se spřátelí se zakletým zámeckým služebnictvem a uvědomí si, že se pod obludným zvířecím zevnějškem ukrývá vlídná duše skutečného prince.

MŮJ NÁZOR NA FILM:
Máte v plánu navštívit kino kvůli téhle filmové adaptaci známé pohádky Kráska a zvíře, která už má tolik ztvárnění, že to až je neskutečné? Ne? Z počátku jsem ani já neměla v plánu na tento film do kina jít. Ale přítel mě vytáhl ven a já jsem prostě neodolala :). A víte co? Vůbec toho nelituji! Film mě naprosto dostal!

V hlavní roli Belle uvidíte Emmu Watson, kterou určitě již velmi dobře znáte z filmů o Harrym Potterovi. Moc jí to ve filmu slušelo, ale já v ní pořád viděla Hermionu a nemohla si pomoct... :) Když ona je pořád stejná.
Zatímco v Belle jsem viděla pořád mlaďoučkou Hermionu, Zvíře bylo naprosto dokonalé a dostalo mě do kolen!
Prostředí příběhu je skvěle ztvárněné. Je správně temné, kouzelné, přátelské, ale bohužel i nepřátelské. Tvůrci si vyhráli i s počasím - vesnice Belle byla slunečná, začínalo tam právě léto, kdežto u hradu Zvířete panovala krutá zima. A samotný nejdůležitější efekt z filmu, totiž opadávání jednotlivých lístků růže s návazností na rozpadání se zámku, je dokonalý!!!
(zdroj obrázku)
Co filmu rozhodně nemohu upřít, je spousta nádherných písní - a věřte mi, je jich tam požehnaně!
Film jsem viděla v originálním znění s českými titulky a rozhodně doporučuji zkouknout ho přesně takhle - nepřijdete tak o absolutně skvělý francouzský přízvuk obyvatel městečka a tudíž i hlavních postav.
Musím přiznat, že herecké výkony herců byly úžasné a i přes délku filmu jste si užívali každou jeho minutu! A to ještě ani nemluvím o velkém finále, kdy nám obyvatelé prokletého hradu předvedou, co všechno dovedou. 

Je tu však jedna věc, kterou vytknout prostě musím: ve 3D jsem film neviděla, tudíž některé scény byly rozmazané (prostředí zámku při rychlém přejezdu kamerou, atd.). Věřte mi, hodně to zamrzí...


(zdroj obrázku)

PODOBNOST S KNIHOU: 85%
Pokud znáte příběh Krásky a zvířete, tak vám dojde celkem rychle, že je v příběhu něco málo změněno, ale vůbec to není na škodu! Mám tenhle příběh ráda v jakékoli jeho verzi, tzn. že opravdu nejsem zklamaná, že tvůrci něco změnili (jak jistě víme, to se ve filmech natáčených podle knižních předloh děje běžně), ba naopak... bylo to příjemné zpestření :).

HODNOCENÍ FILMU: 5/5

Pokud se nechystáte na tenhle film, rozhodně to nevadí. Ale pokud se vám naskytne možnost se na něj zajít podívat, určitě neváhejte - stojí to za to!

Žádné komentáře:

Okomentovat