15.03.17

PRÁVĚ ČTU #4 - DO POKLIDNÉ MODŘI

PRÁVĚ ČTU #4 - DO POKLIDNÉ MODŘI

ANOTACE KNIHY:
Árie a Perry jsou rozhodnuti najít Poklidnou modř, bezpečné útočiště před éterovými bouřemi dříve než Sobol a Hess. V jeskyni, kde nalezli provizorní útočiště, se snaží usmířit obě skupiny, Osadníky a Outsidery, které spojuje jen nenávist k jejich zoufalé situaci. Čas běží a je třeba zachránit Uhlíka, kterého kvůli jeho neobyčejným schopnostem unesli Sobol s Hessem.

Pak dorazí žalem zničený, rozzuřený Roar a svou touhou po pomstě všechny uvrhne do nebezpečí.
Perrymu a Árii nezbývá než sestavit zcela nepravděpodobnou družinu a vydat se na beznadějnou záchrannou akci.

Uhlík není jen klíčem, který jim odemkne Poklidnou modř, a jedinou nadějí na přežití – je to i jejich kamarád. V umírajícím světě má smysl jediné – přátelství.



* * * * * 

Musím říct, že tyhle články jsem teď poněkud zanedbávala - někdy z nedostatku času či proto, že jsem někdy vůbec nevěděla, co ke čtené knize říct. Inu, i to se stává. Ale jsem tady zpátky s právě čtenou knihou :).

Již v dřívějším článku jsem psala (článek zde), že mám s touhle sérií menší problém (mluvím o jejím nedočtení, i když jsem knihu měla hodně dlouhou dobu již doma v knihovničce). Jak jsem říkala už tam: druhý díl mi přišel useknutý, jako by na sebe příběh v mnoha kusech vůbec nenavazoval. Tudíž je jistě zřejmé, že jsem neměla vůbec chuť se do tohoto posledního dílu vůbec pouštět. Ovšem teď jsem se kousla a pustila se do něj.

A VÍTE CO? Já už si ten příběh vůbec nepamatuju!!! Ano, menší úryvky se mi vybavují, ale celý příběh a jeho průběh už ne, takže čtu, skládám si kousíčky příběhu pěkně dohromady a snažím se si udělat na tenhle závěr celé série ucelený obraz, který má hlavu a patu. A řeknu vám, není to vůbec jednoduché!Možná to bude mnohem jednodušší, až se nebudu pohybovat na kolem stránky 50-80, ale alespoň okolo sto padesáti... Uvidíme.


Každopádně tady je můj prozatímní názor: Kniha se rozjela velmi pěkně, vtáhla mě do děje, i když mám neustále problém s éterickými bouřemi (kdo jste tuhle knihu četli, můžete mi nějak vysvětlit, jak si to mám představit?). Postavu Uhlíka si vybavuji pouze velmi matně, ale hlavní postavy z příběhu nemám problém charakterizovat, mám je jaksi stále v sobě, i když se tomu velmi divím po tak dlouhé době.

Navíc mě opět chytla čtecí nálada, takže se těším na každý večer, kdy budu moct otevřít knížku a začíst se do příběhu, takže možná i brzy bude recenze a já uzavřu jednu nedočtenou sérii knih - no není to skvělé? :)

Četli jste knihu? Co říkáte na závěr série vy? Podělte se o svůj názor, budu ráda :).

Mějte se a smějte se... :)

Vaše Misha:)

Žádné komentáře:

Okomentovat