07.03.17

ÚNOR 2017

(zdroj obrázku zde)

ÚNOR 2017

Únor byl měsícem velkých zvratů - alespoň v mém životě. Tudíž místo čtení a utrácení peněz za knihy (což samozřejmě dělám moc ráda), jsem vyklízela byt a připravovala ho na rekonstrukci, která se už kvapem blíží (alespoň v to doufám). Mám pocit, že od tohohle měsíce už si moc knih nebudu moci dovolit koupit. Inu uvidím, jak se vše bude vyvíjet... :)

KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
žádné

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA DAREM:

1) CATHY KELLY - Kouzlo Vánoc

KNIHY, KTERÉ JSEM SI PŮJČILA:

žádné

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA KE ZRECENZOVÁNÍ:

žádné

V tomto měsíci musím přidat ještě jeden oddíl knih, protože nás potkalo neštěstí. Takže mám několik knih Z BABIČČINY KNIHOVNY:
1) EMILY BRONTËOVÁ - Na větrné hůrce
2) VIRGINIA ANDREWSOVÁ - Květy z půdy
3) VIRGINIA ANDREWSOVÁ - Lístky ve větru
4) VIRGINIA ANDREWSOVÁ - Vykoupení ohněm
5) VIRGINIA ANDREWSOVÁ - Setba minulosti
6) VIRGINIA ANDREWSOVÁ - Zahrada stínů



KRÁTKÝ POHLED NA KAŽDOU Z TĚCHTO KNIH :)



1) CATHY KELLY - Kouzlo Vánoc
(anotace knihy)




CO MĚ LÁKÁ V TÉTO KNIZE: Má to být kniha o Vánocích! Tak je naprosto jasné, proč ji musím mít - protože ve Vánočním čase čtu nejčastěji Vánoční příběhy, ať jsou jakékoliv. :) Navíc má být taková "reálná". Každý si vysní své dokonalé Vánoce a pak, když přijde na věc, se ukáže spousta problémů, lidí, atd. s kterými jsme nepočítali.







2) EMILY BRONTËOVÁ - Na větrné hůrce
(anotace knihy)





CO MĚ LÁKÁ V TÉTO KNIZE: Já ve skutečnosti ani nevím, jestli ji někdy budu číst... Ale objevila jsem ji v knihovničce po babičce a troufnu si říct, že jsem si ji s nějakou knihou spletla - takže ji vlastním úplnou náhodou a možná si ji někdy přečtu.









3) VIRGINIA ANDREWSOVÁ - pentalogie Květy z půdy


Jednotlivé díly série:
* Květy z půdy (anotace knihy)
* Lístky ve větru (anotace knihy)
* Vykoupení ohněm (anotace knihy)
* Setba minulosti (anotace knihy)
* Zahrada stínů (anotace knihy)

CO MĚ LÁKÁ V TÉTO SÉRII KNIH: Už jsem o ni několikrát slyšela a byly to velmi kladné ohlasy. Proto jsem se rozhodla si celou tuhle pentalogii knih ponechat a někdy je všechny přečíst. Mají velmi složité téma a upřímně jsem velmi zvědavá, jak se mi knihy budou číst.



















Žádné komentáře:

Okomentovat