24.04.17

BARVY V MÉ KNIHOVNIČCE (#5)

(zdroj obrázku zde)

#5 ORANŽOVÁ

Oranžová je, alespoň pro mě, spíše barvou Velikonoční. Jarních oranžových květin moc nebývá a nebo jsem pouze málo rozhlížím kolem sebe. Každopádně ani v mé knihovničce není zrovna nejvíce knih s oranžovými obálkami. Dalo mi to hodně zabrat, ale nakonec jsem některé našla. Tady jsou:

1) J. K. ROWLINGOVÁ - Harry Potter a Relikvie smrti

2) W. BRUCE CAMERON - Psí poslání


3) AMIE KAUFMAN, JAY KRISTOFF - Illuminae


4) MOIRA YOUNG - Krvavá cesta


5) STEPHANIE MEYEROVÁ - Rozbřesk


6) VIRGINIA ANDREWS - Vykoupení ohněm


Až teď jsem si všimla, že jsem zrovna knihu Illuminae použila již podruhé. Nu což, má přece červenou i oranžovou barvu, no ne?

Připojte se ke mně, budu moc ráda.

Vaše Misha:)

Jak postupujeme a co nás čeká příště? :) Podívejte se...


1) ČERVENÁ
2) ZELENÁ
3) ŽLUTÁ
4) MODRÁ
5) ORANŽOVÁ
6) FIALOVÁ
7) ČERNÁ
8) BÍLÁ
9) STŘÍBRNÁ/ŠEDÁ
10) BÉŽOVÁ

Žádné komentáře:

Okomentovat