04.04.17

ČTECÍ VÝZVA 2017 (#7)


Také se vám stává, že si poslední díly svých oblíbených sérií necháváte nepřečtené ve své knihovničce co nejdéle? Má výmluva vždy zní, že si je šetřím, ale ve skutečnosti se bojím konce celého příběhu nebo jednoduše nechci, aby někdy skončil. Tohle je ale poněkud jiný případ, přesto jsem jednu sérii momentálně dočetla. Jejím posledním dílem byla kniha:



VERONICA ROSSI - Do poklidné modři
Vůbec se nechci chlubit tím, jak dlouho mi tahle kniha ležela v knihovničce nepřečtená. Vůbec se mi do ní nechtělo...










PROČ ZROVNA TAHLE KNIHA?
Protože ležela v mé knihovničce opravdu už neskutečně dlouho. A víte co? Mě vůbec nemrzelo, že nevím, jak celá série dopadne. Určitě v tom má své prsty druhý díl série, ve kterém mi přišlo, jako by v něm určité části příběhu chyběly. Občas mi přišlo, že na sebe příběh nenavazuje. Ale už jsem přečtení téhle knihy nemohla déle odkládat a tak jsem se do ní pustila. Sice jsem se do jejího čtení musela hodně nutit, ale konec jsem si docela užila, i když byl tak neskutečně rychlý, že než jste se nadáli, bylo po knize. Jediné, co mě neskutečně mrzí, bylo to, že mi žádná z postav nijak extra nepřirostla k srdci a bylo mi prakticky úplně jedno, jak to s nimi dopadne - docela krizová situace, nemyslíte? 

Celá výzva k přečtení a přehled jejího průběhu k nakouknutí zde: klik

Žádné komentáře:

Okomentovat