29.04.17

DUBEN 2017

(zdroj obrázku zde)

DUBEN 2017

Duben... Jarní měsíc, kdy si ještě nemůžeme být naprosto jistí, že je jaro už tady. A to samé platilo i o letošním dubnu, ve kterém sněžilo, foukal studený zimní vítr a nebo naopak teploty vylezly až ke dvaceti stupňům. Inu, jako na houpačce! Já se však i přes nepřízeň počasí zařekla, že si nekoupím v tomto měsíci (a možná ani v těch dalších) žádnou knihu, protože jich mám již neskutečně moc nepřečtených a nějak neubývají, protože na čtení zrovna není vůbec čas... Což mě velmi mrzí. Ovšem přítel nezklamal a několik knih mi koupil! Pokud vás zajímá, kolik jich čítá tento měsíc, pojďte se na to se mnou podívat!

KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
bohužel žádné

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA DAREM:

1) MARTIN VOPĚNKA - Můj bratr Mesiáš
2) PATRICK NESS - Něco víc
3) PATRICK NESS - My ostatní tu prostě žijem
4) PETERNELLE VAN ARSDALE - Bestie je zvíře
5) VERONICA ROTHOVÁ - Čáry života

KNIHY, KTERÉ JSEM SI PŮJČILA:

žádné

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA KE ZRECENZOVÁNÍ:
žádné

KRÁTKÝ POHLED NA KAŽDOU Z TĚCHTO KNIH :)

1) MARTIN VOPĚNKA - Můj bratr Mesiáš




CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE:
Abych byla upřímná, tak vůbec nic! Tuhle knihu mi přítel koupil, aby se velmi zasmál :D (z knihy Nová planeta od stejného autora jsem vůbec nadšená nebyla). Nechci ji hned odsuzovat, ale není to zrovna téma, které bych vyhledávala.







2) PATRICK NESS - Něco víc




CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE:
Pořádnou dávku napětí a příběh plný psychologie! Nejvíce však očekávám hodně nadupaný příběh psaný mým oblíbeným autorem. :) Tak nějak pořád čekám, co víc v knize najdu.







3) PATRICK NESS - My ostatní tu prostě žijem




CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE:
Tak nějak nevím, co od knihy čekat a to mě na ní neskutečně láká! Každou knihu od tohoto autora jsem vždy hltala slovo za slovem a neskutečně si ji užívala, tak doufám, že tahle bude také taková. 






4) PETERNELLE VAN ARSDALE - Bestie je zvíře



CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE:
To je přece naprosto jasné - to tajemno, kdy nevíte, co číhá někde za stromem a bojíte se projít kolem! Zároveň si představujete, jak to ono v té temnotě a lese vlastně vypadá a co vám od oné ... bytosti? ... všechno hrozí.
A vůbec! Podívejte se na obálku! Můžeme se klidně několik dní dohadovat o tom, zda na ní je strom či žena! To je přesně ono! Už od obálky nevíme, co očekávat! Dokonalé! Tak snad mě kniha nezklame...




5) VERONICA ROTHOVÁ - Čáry života 




CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE:
Přiznám se, že předchozí knihy od téhle autorky (mluvím o sérii Divergence) mě moc neohromily a tuhle sérii knih jsem nepřečetla. Rozhodla jsem se dát autorce další šanci a zkusit právě tuhle knihu! Navíc mě velmi zaujala její anotace. Takže souhrnně mě na ní nejvíce láká to, že nevím, zda mě zklame, nebo ohromí... :)







Všechny krásky pohromadě :)

Žádné komentáře:

Okomentovat