01.05.17

BARVY V MÉ KNIHOVNIČCE (#6)

(zdroj obrázku zde)

#6 FIALOVÁ

Fialová... Fialové fialky - nejkrásnější slovní spojení, co se k jaru váže :). Jakmile vidím fialky na stráních je mi jasné, že je tu už jaro. A proto je neustále vyhledávám, protože zimu přímo nesnáším (kdyby vše mohlo fungovat tak, že bych mohla usnout a vzbudit se nechala až na jaře, byla bych všemi deseti pro - takový zimní spánek podle Mishy, to by byla paráda). Byla jsem dost v údivu a zároveň hodně zklamaná, protože fialovou barvu já mám prostě nejraději, ale v knihovničce tolik fialových knih nemám... Tak se schválně se mnou pojďte na ně podívat: 

1) A. G. HOWARD - Divotání

2) VIRGINIA ANREWS - Zahrada stínů


3) KIERSTEN WHITEOVÁ - PARANORMÁLOVÉ III.: Jednou a provždy


4) ANDREA CREMEROVÁ - Smečka


5) MARISSA MEYEROVÁ - Cinder


6) KAMI GARCIA, MARGARET STOHL - KRONIKA PROKLETÝCH ZAKLÍNAČŮ II.: Nádherná temnota


Taková malinkatá sbírka s mou nejoblíbenější barvou... :( Až je mi do pláče...

Připojte se ke mně, budu moc ráda.

Vaše Misha:)

Jak postupujeme a co nás čeká příště? :) Podívejte se...


1) ČERVENÁ
2) ZELENÁ
3) ŽLUTÁ
4) MODRÁ
5) ORANŽOVÁ
6) FIALOVÁ
7) ČERNÁ
8) BÍLÁ
9) STŘÍBRNÁ/ŠEDÁ
10) BÉŽOVÁ

Žádné komentáře:

Okomentovat