10.05.17

BARVY V MÉ KNIHOVNIČCE (#7)

(zdroj obrázku zde)

#7 ČERNÁ

Ano, řeknete si, že černá k jaru zrovna moc nepatří. Dny jsou přece dlouhé a noci mnohem kratší, čas se změní zpět na ten letní. Ale víte co? Mně je to jedno. Jsem ráda, že černé tolik na jaře není, a proto bych ji chtěla zahrnout do tohoto mého projektu. Vždyť noci k jaru také patří. Takže jsem se vydala do své knihovničky hledat knihy s černou obálkou... :)

1) LAUREN OLIVER - Panika

2) MICHAEL GRANT - BZRK

3) JOSH MALLERMAN - V pasti

4) URSULA POZNANSKI - Erebos

5) SOPHIE JORDANOVÁ - Nespoutaní

6) PATRICK NESS - Volání netvora

7) SUZANNE COLLINS - Hunger Games

8) GAYLE FORMANOVÁ - Byla jsem tu

9) PAULA HAWKINS - Dívka ve vlaku

10) JOHN GREEN - Hledání Aljašky



Najít zrovna černé knihy v knihovničce nebyl zrovna velký problém. Černých knih vlastním spoustu a mohla bych klidně i pokračovat dalšími a dalšími. Ale to by pak byl článek moc dlouhý a na fotku by se ani nevešly... :)

Připojte se ke mně, budu moc ráda.
Vaše Misha:)

Jak postupujeme a co nás čeká příště? :) Podívejte se...


1) ČERVENÁ
2) ZELENÁ
3) ŽLUTÁ
4) MODRÁ
5) ORANŽOVÁ
6) FIALOVÁ
7) ČERNÁ
8) BÍLÁ
9) STŘÍBRNÁ/ŠEDÁ
10) BÉŽOVÁ

Žádné komentáře:

Okomentovat