30.06.17

ČERVEN 2017

(zdroj obrázku zde)

ČERVEN 2017

Je fajn, když přijde měsíc, ve kterém jsou Vánoce či vaše narozeniny! A víte proč? Protože vždy si můžete přát knihy... :) Lidé se vás chodí ptát, co byste si přáli a pokud vás dobře znají, tak se spíše rovnou ptají na váš knižní wishlist! Inu, neberte to! "Můj měsíc" právě uplynul a samozřejmě jsem dostala darem i nějaké knihy, což mě vždy neskutečně potěší :). Jak jsem tedy na tom s knižními přírůstky za tento měsíc? Pojďte se na to se mnou podívat...

KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
1) BECCA FITZPATRICK - Nebezpečné lži
2) MARISSA MEYEROVÁ - Bez srdce
3) JOELLE CHARBONNEAU - Stačí jen chtít
4) ESTELLE MASCAME - Víš, že tě miluju?
5) JOELLE CHARBONNEAU - Univerzita výjimečných: Zrada

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA DAREM:

1) ALEXANDRA OLIVA - Poslední
2) SHANNON KIRK - Metoda 15/33

KNIHY, KTERÉ JSEM SI PŮJČILA:

žádné
KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA KE ZRECENZOVÁNÍ:
žádné


KRÁTKÝ POHLED NA KAŽDOU Z TĚCHTO KNIH :)


1) BECCA FITZPATRICK - Nebezpečné lži




CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE: To neskutečné tajemno kolem anotace, kdy vlastně ani nevím, kdo je kdo a co má v knize za význam... A pak autorčina série Zavržený (kterou jsem četla asi před šesti lety) se mi docela líbila, tak je pro mě docela lákavá další kniha, ale jiného tématu, této autorky.




2) MARISSA MEYEROVÁ - Bez srdce





CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE: Samozřejmě autorka!!!! Její Měsíční kroniky jsem doslova hltala větu za větou a tahle kniha mě doufá zaujme stejně. Navíc anotace nezní vůbec špatně, tak snad mě nezklame...







3) JOELLE CHARBONNEAU - Stačí jen chtít







CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE: Svět, ve kterém je všechno možné - něco chcete a v tu ránu to máte (nebo alespoň takhle na mě působí recenze knihy). Navíc mi kniha velmi připomíná film NERVE, jehož knižní předlohu jsem bohužel nečetla.





4) ALEXANDRA OLIVA - Poslední






CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE: Tíživá atmosféra, při které já bych nejspíš strachy vypustila duši a zbláznila se! Navíc boj o holý život? To jsou knihy mého gusta!









5) SHANNON KIRK - Metoda 15/33





CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE: Anotace téhle knihy zní velmi dobře, tak doufám, že se podívám do pořádně zvrácené mysli psychopata...











6) ESTELLE MASCAME - Víš, že tě miluju?

(anotace knihy)





CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE: Kalifornie! Když jsem byla mladší, bylo to to jediné místo na světě, kde jsem chtěla bydlet. Momentálně už to tak není a v Americe mě láká nejvíce Nevada (ale už jenom na návštěvu, ne k bydlení). Ale tak je léto... K němu oddechovky prostě patří :).







7) JOELLE CHARBONNEAU - Univerzita výjimečných: Zrada(anotace knihy)





CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE: První díl byl skvělý, tak jsem zvědavá na tento druhý. Navíc jsem jeho předchůdce četla loni v létě, tak proč ne letos druhý díl? ;) Asi už tato série k dovolené patří...






Které knihy udělaly radost v červnu Vám? Pochlubte se... :)

Vaše Misha:)







2 komentáře:

  1. Moc pěkné nové kousky :) Poslední jsem četla, ale čekala jsem od ní trochu více, tak kniha putovala dál :) Ale Stačí jen chtít a Nebezpečné lži jsou skvělé :) Hezké čtení přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě Poslední trochu zklamala- nejvíce to zkazili prozrazením zápletky hned před otevřením knihy... :( Nebezpečné lži čtu momentálně teď a jsem v polovině, tak jsem zvědavá, jak na mě zapůsobí :)

      Vymazat