31.07.17

ČERVENEC 2017

(zdroje použitých obrázků zde a zde)

ČERVENEC 2017

23) ALEXANDRA OLIVA - Poslední (recenze zde)                                      3/5
24) BECCA FITZPATRICKOVÁ - Nebezpečné lži (recenze zde)                    5/5
25) JOELLE CHARBONNEAU - Stačí jen chtít (recenze zde)                        5/5
26) MARISSA MEYEROVÁ - Bez srdce (recenze zde)                                 5/5
27) ESTELLE MASKAME - Víš, že tě miluju? (recenze zde)                         2/5
28) NICOLA YOONOVÁ - Všechno, úplně všechno (recenze zde)                5/5
29) KIERA CASSOVÁ - Selekce (recenze zde)                                          2/5
30) SHANNON KIRK - Metoda 15/33 (recenze zde)                                  2/5

CELKOVÝ POČET PŘEČTENÝCH STRAN: 2 496 stran

Červenec... Být učitelkou má své pro a proti a červenec (neboli měsíc prázdnin/dovolené) je určitě jednou věcí PRO! Konečně spousta času na čtení! A musím říct, že jsem si to vyloženě užívala a slupla knihu bez problému za dva dny :) - neskutečně úžasný pocit. Měla jsem štěstí na spoustu krásných a skvělých knih, které mě vyloženě překvapily, tudíž tohle zúčtování vůbec nebylo lehké dát dohromady. Samozřejmě se našla i zklamání, tak to prostě musí být. Ale zase bylo rozhodně z čeho vybírat! ;) Tak se do toho pojďme pustit...

KNIHA S NEJHEZČÍ OBÁLKOU:
Tohle není vůbec těžké. Jednoznačně kniha Nebezpečné lži! Už jenom z té obálky je mi úzko a děsí mě ta kukuřičná pole lemující cestu, po které utíká dívka. Dokonalost!
KNIHA S NEJHORŠÍ OBÁLKOU:
Už jsem v jednom z článků psala, že originální obálka knihy Všechno, úplně všechno se mi zrovna moc nelíbí. Proč? Protože je tak přehnaně růžová! A já růžovou barvu zrovna moc nemusím. Samozřejmě k příběhu pasuje krásně, ale mě nezaujala vůbec.
NEJMÉNĚ SYMPATICKÝ MUŽSKÝ HRDINA:
Nejhorší mužskou postavou je pro mě Trigger z knihy Nebezpečné lži! Je to člověk, kterému cestičku uhlazují rodiče a tak nemá naprosto žádné zábrany. Navíc ho stravuje neovladatelný vztek, který nikdy nevěstí nic dobrého.

NEJVÍCE SYMPATICKÝ MUŽSKÝ HRDINA:
Za mě naprosto dokonalý Olly z knihy Všechno, úplně všechno! Praštěný, vtipný, kluk do nepohody. To nejlepší, co si jenom dívka může přát!

NEJMÉNĚ SYMPATICKÁ ŽENSKÁ HRDINKA:
Tak tohle také nebylo zrovna těžké. Je to Tiffani z knihy Víš, že tě miluju?, která ráda manipuluje s lidmi a vydírá je. Zároveň je neskutečně protivná a povrchní.

NEJVÍCE SYMPATICKÁ ŽENSKÁ HRDINKA:
Nejvíce mě zaujala postava Kaylee z knihy Stačí jen chtít. Je to především obrovská samotářka, která by za záchranu svého bratra udělala cokoli. Neskutečně obětavá, odvážná chytrá dívka. 

NEJVÍCE SYMPATICKÝ ZVÍŘECÍ HRDINA:
Nevím, jestli se za zvířata berou i tvorové z Říše divů! Ale přece jenom se o ní mluví jako o kočce, takže ji sem prostě zařadím. Moudří již vědí, že se jedná o Kočku Šklíbu z knihy Bez srdce! Mně prostě fascinuje, jak se pořád šklebí...:) 

NEJLÉPE VYKRESLENÉ PROSTŘEDÍ V PŘÍBĚHU:
Nebraska a americké ranče mě vždycky velmi lákaly. Navíc cesty lemované kukuřičnými poli, které už jenom na pohled zavánějí nebezpečím (možná proto se velmi používají v hororových filmech). Naprosto dokonalé prostředí pro příběh plný tajemství a naprosto dokonalé místo na schování svědků vraždy. Ano, Nebezpečné lži jsou pro mě v tomhle bodě na prvním místě. Jako bych tam byla s Estellou/Stellou.

NEJHŮŘE VYKRESLENÉ PROSTŘEDÍ V PŘÍBĚHU:
Teď nejspíš zklamu většinu příznivců téhle série, ale pro mě je to kniha Selekce. O prostředí mi neřekla skoro nic. Vůbec nevím, jak funguje Illea - krom toho, že se dělí na jednotlivé kasty, kde čím větší číslo ji označuje, tím méně lidé v ní jsou. Ale proč? Nikdo mi to nevysvětlil! Vůbec nevím, jak země celého příběhu vypadá!

KNIHA, KTERÁ MĚ NEJVÍCE ZAUJALA:
Tohle je naprosto jasné - kniha Stačí jen chtít. Naprosto mě dostala! Byla promyšlená, vše mělo svůj smysl i účel a navíc krásně do sebe zapadalo. Navíc mi nahnala strach a do myšlenek mi nahrnula nejistotu z budoucnosti. Vždyť co když něco podobného nás čeká, když jsme ovládáni internetem a dnešními technologiemi? Brr, ani na to nechci myslet...

KNIHA, KTERÁ MĚ OBSAHOVĚ ZAUJALA NEJMÉNĚ:
V tomhle měsíci mě zklamaly celkem tři knihy, ale nejvíce Víš, že tě miluju? Tak nějak jsem od ní čekala mnohem víc, když je prvním dílem fenomenální trilogie, a dostala jsem tak strašně málo... :( Pro mě určitě jednou z lepších sérií nebude, je mi líto.

NEJLÉPE GRAFICKY ZPRACOVANÁ KNIHA:
Tak tady je to naprosto jasné! Já miluju, když je kniha něčím zvláštní či originální! A právě kniha Všechno, úplně všechno tohle naprosto splňuje! Obsahuje poznámky hlavní hrdinky, deníkové zápisky, obrázky, návody, atd. Je z nich krásně vidět, jak postava nad vším přemýšlí a krásně to doplňuje příběh. Naprostá spokojenost!

NEJHŮŘE GRAFICKY ZPRACOVANÁ KNIHA:
Myslím, že to bude kniha Metoda 15/33. Měla jsem pocit, že je písmo strašně nahuštěné na sebe a je velmi málo přehledné.

NEJKRÁSNĚJŠÍ CITÁTY Z TĚCHTO KNIH:
"Láska by neměla potřebovat důvod." - Nebezpečné lži

"Některé lekce jsou těžší než ostatní." - Nebezpečné lži

"Život znamená mnohem víc než jen být naživu." - Všechno, úplně všechno

"Tvůj svět se může změnit v jediném okamžiku." - Všechno, úplně všechno

"Pokoušet se o dokonalost ve všech směrech je jistá cesta do pekel." - Poslední

"Nejlehčí způsob, jak něco ukrást, je přesvědčit danou osobu, aby se toho vzdala dobrovolně." - Bez srdce

"Je nebezpečné něčemu nevěřit jenom proto, že tě to děsí." - Bez srdce

"Nemarněte čas zbytečnostmi. Dělejte to, co vás učiní šťastnými." - Víš, že tě miluju?


Žádné komentáře:

Okomentovat