02.07.17

ČTECÍ VÝZVA 2017(#11)



Téměř každý má jistě svou oblíbenou knihu čí sérii, kterou se chystal někdy přečíst znovu. I já takové knihy vlastním (a nejenom jednu!). A tak jsem se pustila do jedné mé velmi oblíbené série - možná i nejoblíbenější. Která to je? TAHLE:




J. K. ROWLINGOVÁ - série knih HARRY POTTER
Je to série, která mě přivedla ke čtení!







PROČ ZROVNA TAHLE SÉRIE?
Tahle série knih mě přivedla ke čtení! Zároveň je to série, kterou jsem si vážně užívala a na každý její díl čekala už s předstihem, abych ho pak za pár dní měla přečtený. Každý díl zvlášť mám přečtený bezpočtu krát, ale sérii v kuse nulakrát. Tak jsem se do ní v měsíci červnu pustila a neskutečně si ji užila!!!


Celá výzva k přečtení a přehled jejího průběhu k nakouknutí zde: klik

Žádné komentáře:

Okomentovat