03.07.17

KNIHOMOL PÍŠE... (#6)

KNIHOMOL PÍŠE... (#6)

Není to tak dlouho, co jsem narazila na tenhle citát a začala o něm přemýšlet. Každý knihomol by určitě měl mít nějakou takovou knihu v záloze. Aby po ní mohl sáhnout a bez zklamání se začíst do krásného příběhu. Nedalo mi to a prohledala jsem knihovnu, abych našla ty knihy, které pro mě tohle všechno splňují. U kterých vím na 100%, že když je vezmu do rukou, nikdy mě nezklamou! Pojďte se se mnou na ně podívat... :)

Poznámka: vynechala jsem série knih, protože to bych tady byla hodně dlouho... :) Navíc jsem se musela omezit na 10 knih a vybírala z různých žánrů. 

1) LOIS LOWRYOVÁ - Dárce
(anotace knihy)






Příběh nám ukazuje, co by se stalo, kdybychom nemohli být ničím výjimeční. Navíc má velmi málo stránek, takže ji přečtete v celku rychle a stejně ve vám zanechá neskutečné množství stop, které vás donutí přemýšlet - nad životem, nad sebou samými.





2) PATRICK NESS - Volání netvora
(anotace knihy)






Tahle kniha je velmi smutná. Ukazuje nám, že smrt patří k životu a že každý má velký problém se s ní smířit. Vždy ji obrečím, ale je naprosto dokonalá.

Dokonce je již zfilmovaná.









3) WILLIAM BRUCE CAMERON - Psí poslání
(anotace knihy)







Pokud milujete pejsky a ten váš vás opustí, protože už musí do psího nebíčka, tahle kniha vám pomůže se s tím vyrovnat. Opláčete ji, to ano, ale já po jejím přečtení už život psa neviděla stejně jako před jejím čtením. 








4) JENNIFER NIVEN - Všechny malé zázraky
(anotace knihy)








Jak se asi žije s psychickou poruchou? Určitě ne snadno. Ale pokud máte někoho, kdo vám s tím pomáhá, je to k nezaplacení. 









5) JOHN GREEN - Hvězdy nám nepřály
(anotace knihy)







Tahle kniha nám přinese důkaz, že žít život na plno se dá i když jste velmi nemocní a nemáte naději na uzdravení. Je to velmi silný příběh, který otřese vaší psychikou od základů!






6) JOSH MALERMAN - V pasti
(anotace knihy)







Pokud se chcete trochu bát a zažít pocit bezmoci a nejistoty, je tahle kniha přesně pro vás. Není nijak tlustá, takže ji přečtete v celku rychle, ale ten pocit při jejím čtení a po jejím přečtení je ... jak to říct? Inu, zkuste na to přijít sami a uvidíte, že se k ní jednou vrátíte, stejně jako já... :)







7) STEPHEN CHBOSKY - Ten, kdo stojí v koutě







Dospívání je vždy těžké. Ať už pro rodiče dospívajících účastníků, nebo pro dospívající samotné. Je to doba, kdy se nepoznáváte. Kdy hledáte sami sebe, stejně jako Charlie. Od přečtení téhle knihy nepřestanu říkat: "Díky, Charlie, za čas strávený s tebou..."







8) JOJO MOYES - Než jsem tě poznala
(anotace knihy)







Jaké to asi je, když vás někdo naučí žít? Odejít ze své skořápky, ve které se od mala schováváte v maloměstě, jež dokonale znáte? Je to nádherný příběh lásky, který stojí za to si přečíst.









9) BENJAMIN ALIRE SÁENZ - Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru
(anotace knihy)







Kniha, která má něco do sebe! Obsahuje nepřeberné množství citátů a skvělé postavy, které se vám dostanou pod kůži, to mi věřte!







10) STEPHENIE MEYER - Hostitel
(anotace knihy)







Určitě všichni znáte sérii Stmívání od této autorky. Já však zbožňuji jinou její knihu - Hostitele. Ukáže nám sílu lásky a také to, že ne všichni jsou stejní!











Které knihy nedokážou nikdy zklamat vás? :)

Mějte se hezky.
Vaše Misha:)

Žádné komentáře:

Okomentovat