04.08.17

ČERVENEC 2017

(zdroj obrázku zde)

ČERVENEC 2017

Tak a máme za sebou červenec - krásný letní měsíc, který mám velmi ráda! Bohužel mi však nikdy nedopřeje ten nádherný pocit, kdy vtrhnu do knihkupectví a kupuji či vyhlížím jednu knihu za druhou! Mám sice své favority, které bych vlastnit chtěla, ale tak nějak ... jak to říct... se mi nechce v létě nakupovat? Je to vůbec u knihomola možné? U mě asi ano (jsem nejspíš nějaký zvláštní druh). Každopádně dva úlovky mám! Jeden sice hlavně jenom kvůli jeho filmové premiéře a druhý jednoduše proto, protože jsem měla jeden z horších dnů a on byl na dosah mé ruky! :) Tak se pojďte se mnou podívat, které knihy to jsou...

KNIHY, KTERÉ JSEM SI KOUPILA:
1) NICOLA YOONOVÁ - Všechno, úplně všechno
2) LINDSAY KELKOVÁ - Zbožňuju Londýn

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA DAREM:
žádné

KNIHY, KTERÉ JSEM SI PŮJČILA:

žádné

KNIHY, KTERÉ JSEM DOSTALA KE ZRECENZOVÁNÍ:
žádné

KRÁTKÝ POHLED NA KAŽDOU Z TĚCHTO KNIH :)

1) NICOLA YOONOVÁ - Všechno, úplně všechno




CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE:
Vypadá na velmi neotřelé téma a skvělé zpracování (obrázky, zápisky Maddy, atd.). Láká mě nebezpečný příběh, kdy hlavní postava kvůli lásce riskuje svůj život.







2) LINDSAY KELKOVÁ - Zbožňuju Londýn



CO MĚ LÁKÁ NA TÉTO KNIZE: Nejspíš to znovu setkání a Angelou! V díle Zbožňuju Paříž jsem zjistila, že jsme si hodně podobné - dříve mluvíme, než myslíme a na naší nešikovnost snad ani nejsou tabulky! Sice nevím, který díl byl dříve, ale to mi v případě této série vůbec nevadí :)...




Za knihami kouká kousíček mého vlastního nového čtecího polštáře!!!! :)
Kolik knih jste si v červenci koupili vy? Samozřejmě se počítají i ty darované ;).

Mějte se krásně :)
Vaše Misha:)

2 komentáře:

  1. Nečítala som síce ani jednu z kníh, ale vyzerajú zaujímavo. Mne pribudlo šesť kníh, výnimočne veľa lebo brigádujem a môžem trošku investovať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty bláho, šest knih...! O tom si teďka už můžu nechat jenom zdát! :) Tiše závidím...

      Vymazat