06.08.17

ČTECÍ VÝZVA (#14)


Spousta mých kamarádů, kteří také čtou, mi doporučují jednu knihu za druhou. A teď se tedy musím přiznat, že dvě kamarádky si nemohou vynachválit jednu sérii knih, která mě zrovna moc neláká... Ale nechala jsem se přemluvit a zkusila ji. O kterou sérii či knihu z ní jde? 

KIERA CASSOVÁ - Selekce
Ano! Tohle je kniha/série, ze které obě mé kamarádky neskutečně šílí - dokonce mám pocit, že ji jedna z nich četla už několikrát po sobě.
PROČ ZROVNA TAHLE KNIHA?
Je přece jasné, že co se líbí jednomu, nemusí se líbit jinému, ale když o téhle knize/sérii mluví v superlativech takové množství čtenářů a k tomu dvě mé kamarádky, tak na ní musí přece něco být, no ne? Nejdříve jsem si ji nechtěla ani kupovat, ale pak se mi naskytla koupě za již používanou knihu (takže o dost levnější), tak jsem neodolala a celou sérii odkoupila. Bohužel jsem asi dobře neudělala, protože ať se líbila celému zástupu lidí, já v ní zalíbení zrovna nenašla. Kdo ví... Třeba ke druhému dílu přilnu více, ale v nejbližší době ho neplánuji zrovna číst, jelikož jsem z prvního dílu nadšená moc nebyla... :( Hold o téhle sérii si toho s holkama asi moc neřeknu... 

Celá výzva k přečtení a přehled jejího průběhu k nakouknutí zde: klik

Žádné komentáře:

Okomentovat