12.08.17

LAUREN OLIVER - Chvíle před koncem

LAUREN OLIVER - Chvíle před koncem (citáty a úryvky z knih)

ANOTACE KNIHY:
Co kdyby vám zbýval jen jeden den života? Co byste dělali? Koho byste políbili? A jak daleko byste zašli, abyste si svůj život zachránili? 

Samantha Kingstonová má všechno: kluka, o kterého by stála snad každá, tři úžasné nejlepší kamarádky a prostě všechno nej na střední škole Thomase Jeffersona – od nejlepšího stolu v jídelně až po nejlepší parkovací místo. Pátek 12. února by měl být jen další z řady dnů jejího perfektního života. Místo toho se ukáže, že je to den poslední…

* * * * *

Chvíle před koncem je jedna z těch knih, které vás zanechají v naprosté duševní krizi. Vše vám samozřejmě dojde a neubráníte se slzám, ale i po přečtení knihy ji budete mít neustále v hlavě a jen tak se jí nezbavíte! Stejně tak jsem to měla já! Citáty jsem vybrala pouze dva, ale za to ty nejlepší (a zdá se mi, že krásně vystihují celý příběh knihy)... Tady je máme:

"A tohle je asi to tajemství, když si člověk někdy přeje, aby byly věci jako dřív. Stačí se podívat nahoru."
* * * * *
"Udělej dobrý skutek a stane se něco hrozného. Udělej špatnost a stane se něco dobrého. Nedělej nic a všechno vybuchne."

Který citát se nejvíce líbil vám? Který podle vás krásně vykresluje příběh v jedné větě? Napište mi ho...:)

Mějte se krásně.
Vaše Misha:)

(Veškeré citáty vyňaty z knihy: Lauren Oliver - Chvíle před koncem)

2 komentáře:

  1. Konkrétní citát si stěží vybavím, ale vím, že mě hodně dostala část, kde Sam mluví se svojí mladší sestrou a předává jí ten...co to bylo...přívěšek? Obecně byla tahle knížka vážně skvělá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Také jsem ji četla před hodně dlouhou dobou, ale některý citáty prostě zbožňuju do dnes! Někdy si ji určitě přečtu znovu :)

      Vymazat